پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

طنز سرکاری

 دختر هفت ساله:

این اتفاق تاسف بار در محله ی جردن رخ داده :

مادر دختر ۷ ساله از خانه بیرون میرود برای خرید بعد از ۱۰ دقیقه دختر درب خانه ی همسایه را میزند پسری ۲۷ ساله به اسمه مهدی در رو باز میکنه با روی خوشی با الناز صحبت میکند الناز میگوید :

من تنهام میشه بیایید خانه ی ما زیر غذا رو کم کنید تا مادرم برسه من از گاز میترسم وگرنه خودم این کار انجام میدادم، مهدی که متعجب شده بود به خانه ی دختر ۷ ساله(الناز) میرود، وقتی مهدی وارد میشود میبیند گاز روشنه زیره گاز رو کم میکنه بعد الناز برای مهدی یک لیوان شربت میاره داخل شربت داروی بیهوشی ریخته بود، مهدی با خوردنه شربت به خوابی عمیق فرو میرود در همین لحظه الناز داد میزنه دارا بیا یه نفر سرکار رفته همه ی این متن رو خونده

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

vahid دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.vahidzolfaghari.blogfa.com

وبلاگت خیلی با حاله حال کردم وبلاگ من هم طنزه یه سری به وبلاگم بزن شاید خوشت بیا د لطفا نظر هم بده

خودم یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ

واقعا که.............................
میشه من اینو بردارم بذارم تو وبم؟
با ذکر منبع البته...

بنده خدایی شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

حد اقل سعی کن که تقلید نکنی

ستایش چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد