پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرکاری آذر 92

اس ام اس سرکاری آذر 92

 

قصه از اونجا شروع شد که گفت :اگه دوسم داری ثابت کن ...گفتم: چه جوری؟گفت: رگتو بزن ...رگمو زدم و وقتی داشتم تو آغوش گرمش جون میدادم،گفت: اگه دوسم داشتی تنهام نمیذاشتی گفتم: گرفتی ما رو عوضی ؟؟؟ :((

**************

نوکوشیمورِو نام جزیره نیست، نام دختری ژاپنی نیست، نام همسر پادشاه چین هم نیست...این ندای مضطرب یک جوان مشهدی سوار بر پشت موتورسیکلت دوستش است و منظورش اینست که:من را به کشتن ندهى!

**************

 

·قصه ها واسه بیدار کردن آدما نوشته شدن اما ما واسه خوابیدن ازشون استفاده می کنیم.

**************

   

تو دنیای مجازی دنبال اصلاح آدما نباشید درشدنی بود ، بیرون بابا ننه اش درستش میکردن ..

**************

ملت ما ملتی هستن که وقتی میری خیابونجور بهت زل میزنن نمیدونی خوشگلی یا زیپت بازه !

**************

 

نهنگ چیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خواهش من از کامپیوترم وقتی هنگ میکنه :

**************

 

دیشب نشسته بودم تو تاکسی رادیو خاموش بود، یه دختره سوار شد چهارراه بعدیش پیاده شد، یه پیرمرده هم سوار شد دو تا چهارراه اونورتر پیاده شد

هیچی دیگه اتفاق خاصی نیفتاد، منم پیاده شدم رفتم خونمون

**************

دختری را دیدم که در ٢٤سالگی از بی پولی تن فروشی میکرد

و خیلی هـا در صــفــ بودن

قــضــیه رو جــویــا شدم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بهم گفتن تــن ماهیه جنوبه!

خیلی هم خوشمزست .

**************

 

به بعضیاباس گفت عزیزم.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

به بعضیام نبایس گفت عزیزم :-| به همه که نباید گفت عزیزم

**************

 

دخترک حدود 20 سال سن داشت.

 

پدر و مادر او وقتی بچه بود در صانحه ی تصادف جان باخته بودند.

 

وضع مالی او بسیار زجر آور بود...

 

دخترک باکره همه روز هارا به سختی سپری میکرد...

 

و به جز کره چیزی برای خوردن نداشت...!!!

**************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد