پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک غمگین تیرماه 92

تا حالا به این فکر کردى با اینکه سگ به وفادارى معروفه اما چرا میگن مثل سگ پشیمون میشى؟؟؟ چون ته وفادارى پشیمونیه…

خیلی سخته دلت گیر کنه به قلاب ماهیگیری که دلش

ماهی نمی‌خواد و فقط برای تفریح اومده ماهیگیری…

از روزگار پرسیدم با آنهایی که با زندگی و احساساتم بازی کردند چه کنم؟

گفت آنها را به من واگذار کن که چرخ روزگار، بالا و پایین بسیار دارد…

آدمی که می‌خواهد برود، می رود

داد نمی زند، که، من دارم می روم!

آدمی که رفتنش را داد می زند

نمی خواهد برود….

داد می زند، که نگذارند برود!

می فهمی؟

تو این دنیا، تو این عالم

میون این همه آدم

ببین من، دل به کی دادم

به اون کس که نمیخوادم…

این روزها، تو را فقط به اندازه‌ی یک اشتباه، می‌شناسم…

جاده آغوششو وا کرده برام

منتظر مونده که من باهاش بیام

قصه‌ی تلخ خداحافظی رو

می‌خونم با اینکه بسته‌س لبام…

یکی بود که اونم رفت…

کاش از اول غیر از خدا هیچ کس نبود…

من به جای گله از کار جهان می‌خندم

با دلی سوخته در حد توان می‌خندم

شب غریبانه به تنهایی خود می‌گریم

روز، در جمع  و میان همگان می‌خندم…

تــو بــرو

مــن هم برای اینکــه راحــتتر بروی

می‌گویــم:  برو “خیــالی نیســت “

امــا…

کیســت که ندانــد…

بی تو

تنهـــا چیــزی کـــه هســت

خیــال توســت”…

نظرات 3 + ارسال نظر
رویا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

خیلی قشنگن مرسی

چاوان دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

عالی بود.

فرناز پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

واقعا زیبا بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد