پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خرداد 91

دوستان اس ام اس های جدیدتون رو به شماره 09397097501 بفرستید.

قلبم فدای عزیزی که دنیایی از دلتنگی را به امید یک لحظه دیدنش به جان می خرم.

www.sms-joke20.blogsky.com

دل صد چاک مارا تیغ ترحم بدرید / دل مارا به همان قیمت ارزان بخرید / دل من گرچه شکسته گوهری ناب شده / عشق و قلب تو آن تحفه نایاب شده.

www.sms-joke20.blogsky.com

وقتی خداحافظی می کنم چه انرژی عظیمی می خواهد کنترل اولین قطره اشک برای نچکیدن.

www.sms-joke20.blogsky.com

یکی هست که کتونیش مصداق بارز کشتار جمعیه اما ما به صورت صلح آمیز با بوی گندش پشه می کشیم.

www.sms-joke20.blogsky.com

معلم تو امتحان جغرافی سوال داده بود " آیا میدانید طولانی ترین رود ایران چه نام دارد؟" شاگرد هم تو ورقه اش نوشته بود : بلـــــــــــــــه"

www.sms-joke20.blogsky.com

من در برخی امتحاناتم مردود می شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند – اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است و من مالک مایکروسافت هستم ( بیل گیتس )

www.sms-joke20.blogsky.com

امروز معلم عشق گفت دو خط موازی هیچ گاه بهم نمی رسند مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند گفتم من خود را شکستم پس چرا به او نرسیدم؟ لبخند تلخی زد و گفت شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد.

www.sms-joke20.blogsky.com

دانش اگر در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به دنبال ثریا خواهند رفت!!!

www.sms-joke20.blogsky.com

چند ساعتی باهم بودیم من به تو نگاه میکردم و تو به ساعتت. تو قرار داشتی و من بیقرارت!

www.sms-joke20.blogsky.com

به خدا سوگند اگر لیوان شیشه ای را در دست راستم بگذارند و لیوان یکبار مصرف را در دست چپم بگذارند باز هم در یخچال را باز میکنم و با پارچ آب می خورم.

www.sms-joke20.blogsky.com

آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست /

www.sms-joke20.blogsky.com

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که / دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تورا.

www.sms-joke20.blogsky.com

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد و رمز جدول چنین بود : دوستم بدار.

www.sms-joke20.blogsky.com

ای تیر غمت را دل عشاق نشانه / خلقی به تو مشغول و تو غایب ز میانه / حاجی بره کعبه و من طالب دیدار / او خانه همی جوید و من صاحب خانه.

www.sms-joke20.blogsky.com

زندگی شبیه شعره قافیه هایش با من تو فقط ردیف باش!

www.sms-joke20.blogsky.com

انسانهای خوب همانند گل های قالی اند نه انتظار باران دارند و نه دلهره چیده شدن.

www.sms-joke20.blogsky.com

تا تویی درخاطرم با دیگران بیگانه ام ، با خیالت هم نشین با دوریت دیوانه ام.

www.sms-joke20.blogsky.com

یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد / بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد ، خداوند شب و روز و تمام لحظات / پشت و پناه تو عزیزم باشد.

www.sms-joke20.blogsky.com

یه بغل گل های لاله ، سبدی پر از ستاره ، می فرستم واسه دوستی که دلش مثل بهاره.

www.sms-joke20.blogsky.com

دلم را مبتلایت کرده بودم / خودم را خاک پایت کرده بودم / ندانستم بی وفا هستی وگرنه / همان اول رهایت کرده بودم.

www.sms-joke20.blogsky.com

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم ، یک قطعه عکس خود برایم بفرست ، تا در دل بیقرار خود قاب کنم.

www.sms-joke20.blogsky.com

نه سرو و نه باغ و نه چمن میخواهم / نه لاله و گل نه نسترن می خواهم / خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت / من باشم و آن کسی که من می خواهم.

www.sms-joke20.blogsky.com

وقتی سگها در بیابان از گرگها رشوه می گیرند و مترسکها در مزارع با کلاغها تبانی می کنند از وفاداری آدمها چه انتظاریست!

www.sms-joke20.blogsky.com

این روزها آدمها انگار به دست هم پیر می شوند و نه به پای هم!

www.sms-joke20.blogsky.com

به غضنفر میگن چرا خودکشی کردی؟ افسرده بودی؟ میگه نه بابا! می خواستم تو اوج خداحافظی کنم.

www.sms-joke20.blogsky.com

دوستت دارم تا آخر ، تا انتهای باور ، تا آخر زمونه ، این خط و این نشونه!

www.sms-joke20.blogsky.com

کی اشکاتو پاک میکنه شبا که غصه داری / بهش بگو ذوق نکنه اونم تنها میزاری!

www.sms-joke20.blogsky.com

همتون تنهایید همراه اول دروغ میگه! ( ایرانسل )

www.sms-joke20.blogsky.com

ای کاش بجای اینکه دهنم جاده زندگیم آسفالت میشد! ( ازسخنان قصار غضنفر )

www.sms-joke20.blogsky.com

غضنفر میخواسته بره مکه تو خونه قرآن نداشتند از زیر کتاب علوم رد میشه!

www.sms-joke20.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
عسلم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://nod32uss.mihanblog.com/

سلام وبلاگ قشنگی دارین موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد