پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جملات جدید و جالب پندآموز

جملات جدید و جالب پندآموز

بخششش را "بخش کن"...محبت را "پخش کن"...

غضب "پریشانی" است...نهایتش "پشیمانی" است...

"به طرف" گوش بده..."بی طرف" نظر بده...

شکیبایی... بر هر "دعوایی"،"دواست"...

هر چه "بضاعتمان" کمتراست..."قضاوتمان" بیشتر است...

وقتی "عصبانی" هستم..."لب به لبخند" نمی زنم!

با "خویشتنداری"..."خویشاوند داری"...

"بخشش"...پاک کن "رنجش"...

به "خشم"..."چشم" نگو...

در اینکه با هم "تفاوت داریم"... با هم "تفاهم داریم"!؟

موقع عصبانیت..."داد نزن" خود را "باد بزن"!

سوء تفاهم، "تیر خطایی" است...که از "گمان" رها می شود!

انسان "خوشرو"...گل "خوشبو"ست.

"آتشنشان" باش..."آتشفشان" نباش...

از دورویی "دوری" کنیم...جای "دوری" نمی رود!

وقتی "دور هم" جمع نشدیم..."دور از هم" منها شدیم!

از "تنفر"..."متنفرم"...

"می توانست" اینطور نباشد..."میتوانم"  اینطور نباشم...

نظرات 5 + ارسال نظر
حسام جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://agnamb.epage.ir

ممنون زیبا بود

مجوعه نرم افزاری جدید

این مجموعه نرم افزاری کم حجم بوده و اندازه ی آن 575 کیلو بایت می باشد

سایت دل این مجموعه را در جهت تنظیمات بخصوص و بهینه ی ویندوز اکس پی و هفت در اختیار شما قرار داده است فقط کافیست یک ایمیل برای درخواست این مجموعه نرم افزاری به این آدرس بفرستید BAGNAMB@YAHOO.COM

tablighat جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ


با سلام
دوست عزیز برای تبلیغات مزاحم شما میشوم
لطفآطریقه همکاری خود را بفرمایید و یا تعرفه های آنرا...
لطفآ از طریق آی دی
deltamarket_biz@yahoo.com
یا به شماره زیر پیامک دهید تا با شما تماس گرفته شود
09376856663
درضمن با سایتهای زیادی همکاری میکنیم که امیدوارم شما نیز یکی از آنها باشید
با تشکر فراوان

sara جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.pixirooni.mihanblog.com

سلام مرسی از لطفت یه سوال دیگه داشتم

ینی من اگه زیاد تبادل لینک کنم رنک خودم هم افزایش پیدا نمیکنه؟ به خاطر شما من 30 تا لینک رو حذف کردم.

یه سوال دیگآه : من الان درستا رنکم 3 هست وتمام عکس ها رو خودم آپلود میکنم اما ورودی روزانه گوگلم 200 تا بیشتر نیست چه کار باید بکنم اقا محمود؟

sara شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.pixirooni.mihanblog.com

سلام خوب مثلا من وبلاگم در رابطه با مدل لباس هست چطور میتونم مطالب جذاب بزارم؟ینی تیتر ها همش مدل لباس هست در صورتی که خیلی از وبلاگ ها و سایت های دیگه هستند که در همین زمینه فعالیت دارن و ورودی گوگلشون خیلی زیاد تر هست با اینکه رنکشون هم از من کمتره؟؟؟؟؟!!!!

به نظرتون مشکل از قالب نیست؟

هومن یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد