پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جوک خنده دار آخر آبان ماه 1390

حیف نون میره خواستگاری بهش میگن حرف دلتو بزن میگه گشنمه!

+++++++++++

مسابقه 20 سوالی حیف نان :
- جانداره؟
- نه
- الهی ... چرا مرده؟!!!

+++++++++++

مامان پشت در حمام : مهدی!
مهدی : من تو حمومم بله.
- حمومی؟
- نه په نه تو ترافیک همت ام!!
- مسخره منظورم اینه که داری دوش میگیری؟
- نه په نه دارم رانندگی میکنم!

+++++++++++

و خداوند زمین و آسمان را آفرید و ساخت بقیه چیزها را به چین واگذار کرد!+++++++++++

فقط یک زن ایرانی میتونه به شوهرش بگه : من 5 دقیقه می رم خونه همسایه تو نیم ساعت یکبار غذا را هم بزن!

+++++++++++

دلم خواست چیست؟ قطعی ترین و منطقی ترین دلیل برای توجیه کاری که در آن گند زده اید!

+++++++++++

هیچگاه نه کسی رو ببخش! نه فراموش کن! سر فرصت بزن دهنشو سرویس کن! ( دکتر علی شریعتی با اعصاب خراب)!!!

+++++++++++

به حیف نون میگن طاقت شنیدن خبر بد رو داری؟ میگه آره بگو، میگن پدرت مرده. حیف نون میگه خدا مرگت بده فکر کردم یارانه ها رو قطع کردند!

+++++++++++

کیسه برنج محسن چیست؟ کیف سامسونت حیف نون برای مسافرت به تمام نقاط کشور.

+++++++++++

خدا آنروز که دنیا را نهاده به هرکس هرچه لایق بوده داده / به بلبل ناله مستانه داده ، به طاووس جعبه شاهانه داده / به جغد هم در خرابه لانه داده ، به شیر هم قدرت مردانه داده / به ما هم 40 تومن یارانه داده!

+++++++++++

مرد: چرا دعوامون میشه ، تو عصبانی نمیشی؟ -- زن: خودمو کنترل میکنم -- مرد: چجوری؟ -- زن: توالتو میشورم! -- مرد: چه ربطی داره؟ -- زن: آخه با مسواک تو میشورمش

+++++++++++

آقای داماد چه کاره هستن؟
توی شرکت پاکسان کار میکنن
اونجا کارشون چیه دقیقا
به سلامت خانواده می اندیشن!

+++++++++++

نمی‌خوام پز بدم
تحقیرتون کنم
سرکوفت بزنم
مایه‌دار بازی دربیارم و اینا …
ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنکگ
۲ رو خشخاشی

+++++++++++

خدا شانس بده چیست !؟
عبارتی که معمولا خانومها برای بیان حسادت خود
نسبت به خانوم دیگری که به موقعیت خوبی
دست یافته (معمولا شوهر) استفاده می‌کنند

+++++++++++

رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم
“زن چه میخواهد؟”
گوگل بعد از
۲۰ دقیقه پاسخ داد
“ما همچنان در حال جستجو ایم !”

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

خیلی باحال بود کلی خندیدم.....مرررررررررررررررررررسی عجیجم

behnaz چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

اس ام اس هاتون واقعا عالیه کلی خندیدم

sara پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.pixirooni.mihanblog.com

سلام واقعا لذت بردم از این طرز تفکرت به نظرم دلیل موفقیت وبلاگت همین هوشت باشه ایول

در پاسخ به حرف اولت:من یک ساله که وب دارم هم تو ساماندهی ثبت هست و هم اینکه تمام مدل ها رو سانسور کردم در ضمن برنده جایزه برترین وبلاگ از ارشاد هم شدم تو پنجمین جشنواره رسانه های دیجیتال ینی حتی اگه کلیپ سکسی هم بزارم برام ایمیل میدن قبلش تا بردارم امید وارم توی این مورد شکت رفع شده باشه

در پاسخ به حرف دومت: من با 800 تا تبادل لینک نکردم فقط 100 تا هستش در ضمن اگه یکم دقت میکردی میدیدی که دو ستون گزاشتم ستون سمت راست الکی هست اونا فقط یه لینک بهشون دادم داخل قالب وگرنه جزئی از لینک های من نیستن فقط سایتهای توپ مثل سایت تو رو داخل ستون سمت چپ گزاشتم که سر جمع میشن 40 تا لینک .

امیدوارم راضی شده باشی منتظرم لینکم کنید

مرسی خبرم کن

مدل های لباس شب جدید

حسام جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://agnamb.epage.ir

ممنون زیبا بود

مجوعه نرم افزاری جدید

این مجموعه نرم افزاری کم حجم بوده و اندازه ی آن 575 کیلو بایت می باشد

سایت دل این مجموعه را در جهت تنظیمات بخصوص و بهینه ی ویندوز اکس پی و هفت در اختیار شما قرار داده است فقط کافیست یک ایمیل برای درخواست این مجموعه نرم افزاری به این آدرس بفرستید BAGNAMB@YAHOO.COM

مهدی شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

بابا دمت گرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی عالی بود

سلام یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.matindownload.ir

سلام
من قصد تبادل لینک با شما را دارم .
برای تبادل لینک من را با ادرس http://www.matindownload.ir و نام متین دانلود

لینک نمایید سپس از طریق نظرات سایت ما به من اطلاع دهید تا شما را در کمتر از 12 ساعت لینک کنم .

در ضمن پیج رنگ سایتم 2 است .

ةرتینا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

من خوشم اومد

مملی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

اون نه په نه نیست..... په نه په درستـــه باحال

بدبود سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://gdcgfg

رضاجوکار سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://gdcgfg

دمت گرم.............بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد