پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه آخر آبان 90

اس ام اس عاشقانه آخر آبان 90

گاه این نازک دلم یاد رویت میکند / گاه با دیدار گل یاد بویت میکند / گاه با دلواپسی درکنار پنجره / از هزاران قاصدک پرس و جویت میکند.

+++++++++++

گر پیراهن یوسف علاج درد یعقوب است / علاج درد ماهم دیدن یاران محبوب است.

+++++++++++

بنگر که بزرگترین آرزوی من چه کم حرف است : " تو "

+++++++++++

خون میچکد از تیغ نگاهی که تو داری ، فریاد از آن چشم سیاهی که تو داری / هرچند قلمی نیست به خوش چشمی نرگس ، در خواب ندیده است نگاهی که تو داری.

+++++++++++

دوستی را که چشم انتخاب کند ممکن است محبوب دل نشود ولی آنرا که دل انتخاب کند بیگمان نور چشم خواهد شد.

+++++++++++

فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست؟ / ماکه هر لحظه به یادتو و دلتنگ توییم / هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من / آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توام.

+++++++++++

هر لحظه بهانه ی تورا میگیرم / هر ثانیه با نبودنت درگیرم / حتی تواگر بخاطرم تب نکنی / من یکطرفه برای تو میمیرم!

+++++++++++

من از شوق تو لبریزم گل من / کجایی بی تو پاییزم گل من / ز پا افتاده ام باز آ که شاید / به دیدار تو برخیزم گل من.

+++++++++++

معلم زبان می گوید همه فعل های خواستن با to شروع میشود من بی تو هیچ قعلی را نمی خواهم!

+++++++++++

برای دنیا ممکن است تو فقط یک نفر باشی ولی برای یک نفر، تو ممکن است به اندازۀ دنیا ارزش داشته باشی

+++++++++++

با خیال تو بسر بردن اگر هست گناه ، با خبر باش که من غرقگناهم هر شب

+++++++++++

تصویر چشمان تو را در رویا ها کشیدم، باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم، تو گم شدی در جاده های ساکت و دور، من هم به دنبال نفس هایت دویدم

+++++++++++

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند

+++++++++++

میدونى وقتى بهت پیام نمیدم یعنى چى؟یعنى پیامى درحد معرفتت ندارم

+++++++++++

دلم که تنگ میشودنظربه ماه میکنم
درون ماه نیمه شب تورانگاه میکنم
به توکه فکرمیکنم حواس پرت میشوم
شبانه روزیکسره ,
‎ ‎من اشتباه میکنم

+++++++++++

گفته بودم دل من دیوانه شده... گویی که عقل باچشمان تو‎ ‎,هم خانه شده.....

+++++++++++

نه آن دریا,که شعرش جاودانه است... نه آن دریا,که لبریزازترانه است.. به چشمانت بگو, بسپارمارا...به آن دریا,که ناپیدا‎ ‎کرانه است

+++++++++++

دوست داشتن مدلهای مختلف داره , ازته دل.. دیوونه وار... بینهایت... بدجور... ناجور..... بیشترازجون...... ولی من همه جوره دوستت دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
sara پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.pixirooni.mihanblog.com

سلام اقا محمود من چند روز هست لینکتون کردم اما شما منو لینک نکردید در صورتی که تمایل ندارید خبرم کنید ممنون

گالری مدل لباس پیکس ایرونی

pixirooni.mihanblog.com

رنک: 3

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد