پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس آبان 90

اس ام اس جدید آبان ماه 1390

وقتی وجود خدا باورت بشه ... خدا یه نقطه میزاره زیر باورت و " یاورت" میشه.

++++++++++++++++

واقعا که دستت درد نکنه! میخوام بهت زنگ بزنم تکلیف حرفی که پشت سرم زدی رو معلوم کنم حیف اون همه محبت. ستاد دلهره و اضطراب چندثانیه ای!

++++++++++++++++

دوستی را که چشم انتخاب کند ممکن است محبوب دل نشود ولی آنرا که دل انتخاب کند بیگمان نور چشم خواهد شد.

++++++++++++++++

فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست؟ / ماکه هر لحظه به یادتو و دلتنگ توییم / هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من / آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توام.

++++++++++++++++

چروک لبتیم بخند فنا شیم!

++++++++++++++++

پروردگارا!! داده ات نعمت است و نداده ات حکمت و گرفته ات امتحان! ... و من تورا شاکرم همیشه و همه حال به داده و نداده و امتحانت... آنقدرم ده که محتاج نباشم و امتحانی گیر که شرمنده نگردم!

++++++++++++++++

هر لحظه بهانه ی تورا میگیرم / هر ثانیه با نبودنت درگیرم / حتی تواگر بخاطرم تب نکنی / من یکطرفه برای تو میمیرم!

++++++++++++++++

من از شوق تو لبریزم گل من / کجایی بی تو پاییزم گل من / ز پا افتاده ام باز آ که شاید / به دیدار تو برخیزم گل من.

++++++++++++++++

جان رفته ولی زخم جفایت نرود / تاثیر دو چشم بی وفایت نرود / فرشی ز دل شکسته انداخته ام / آهسته بیا شیشه به پایت نرود.

++++++++++++++++

زندگی آرام است مثل ارامش یک خواب بلند / زندگی زیباست مثل زیبایی یک غنچه ناز / زندگی راز دل مادر من ٰ؛ زندگی پینه دست پدر است / زندگی آب روانی است روان میگذرد / آنچه تقدیر من و توست همان میگذرد.

++++++++++++++++

دلم خواست چیست؟ قطعی ترین و منطقی ترین دلیل برای توجیه کاری که در آن گند زده اید!

نظرات 7 + ارسال نظر
سایه چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

اس ام اس به این خوشگلی چرا نظر نداره مرسی

انا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://dani n 66

اس ام اس بی مزه اصلا خنده دار نیستن.

هیئت تکواندو شهرستان شوشتر جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.taekwoondo.blogfa.com

سلام /با تشکر از راه اندازی وب قشنگتون امیدوارم موفق باشید اگه امکان داره برای شما لینک ما رو هم داخل سایتتون بزارید راستی یادتون نره به ما سر بزنید ما منتظر دیدار گرم شمایئم با تشکر /

farzad_glk_200@yahoo.com ایمیل

http://www.taekwoondo.blogfa.com/

هیئت تکواندو شهرستان شوشتر

همه چیز در مورد تکواندو

saman جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://bertlling.persianblog.ir

kheili qashangan mercccccccccc..

بیتا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

خیلی بیمزه بود

شاهین پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

ممنون که این گدر بی نمک بود

آوا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

مر30!09393004784

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد