پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

گلچینی از انواع اس ام اس آخر مهرماه 90

گلچینی از اس ام اس های عاشقانه ، سرکاری ، خنده دار ، فلسفی آخر مهرماه 1390

ترجیح می دهم حقیقتی مرا آزار دهد ، تا اینکه دروغی آرامم کند

تهمت مثل زغال است اگر نسوزاند سیاه می کند.

+++++++++++++++++

دوست داشتن مدلهای مختلف داره ,‎ ‎ازته دل.. دیوونه وار... بینهایت... بدجور... ناجور..... بیشترازجون...... ولی من همه جوره دوستت دارم

+++++++++++++++++

اونقدر مرامت فابریکه

که توى هیج نمایندگى قطعاتش

پیدا نمیشه

+++++++++++++++++

کسی باش که عمری با تو بودن ، یک لحظه ، و لحظه ای بی تو بودن ، یک عمر باشد

+++++++++++++++++

خوبی بادبادک اینه که

می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده

ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده

+++++++++++++++++

با کسی زندگی کن که مجبور نباشی

یه عمر برای راضی نگه داشتنش فیلم بازی کنی

+++++++++++++++++

برنده می گوید مشکل است ، اما ممکن

و بازنده می گوید ممکن است ، اما مشکل

+++++++++++++++++

زندگی یعنی

ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن....

+++++++++++++++++

درمسلک مامعنی پروازچنین است.. بابال شکسته به هوای تو‎ ‎پریدن..

+++++++++++++++++

گل اگرخارنداشت.. دل اگربی غم بود.. اگر از بهر‎ ‎پرستو قفسی تنگ نبود.. زندگی‎ ‎, عشق ,‎ ‎اسارت ,‎ ‎قهر‎ ‎, آشتی ..همه بی معنابود....

+++++++++++++++++

نه آن دریا,که شعرش جاودانه است... نه آن دریا,که لبریزازترانه است.. به چشمانت بگو, بسپارمارا...به آن دریا,که ناپیدا‎ ‎کرانه است

+++++++++++++++++

گفته بودم دل من دیوانه شده... گویی که عقل باچشمان تو‎ ‎,هم خانه شده.....

+++++++++++++++++

دلم که تنگ میشودنظربه ماه میکنم

درون ماه نیمه شب تورانگاه میکنم

به توکه فکرمیکنم حواس پرت میشوم

شبانه روزیکسره ,‎ ‎من اشتباه میکنم

+++++++++++++++++

ساقیا امشب صدایت با صدایم ساز نیست یا که بسیار مستم یا سازت ساز نیست

+++++++++++++++++

رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم

“زن چه میخواهد؟”

گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد

“ما همچنان در حال جستجو ایم !”

+++++++++++++++++

خدا شانس بده چیست !؟

عبارتی که معمولا خانومها برای بیان حسادت خود

نسبت به خانوم دیگری که به موقعیت خوبی

دست یافته (معمولا شوهر) استفاده می‌کنند

+++++++++++++++++

دکمه پاور مغز توی دماغه

واسه همینه که وقتی انگشت میکنی تو دماغت میری تو فکر

+++++++++++++++++

نمی‌خوام پز بدم

تحقیرتون کنم

سرکوفت بزنم

مایه‌دار بازی دربیارم و اینا …

ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنکگ ۲ رو خشخاشی

+++++++++++++++++

آقای داماد چه کاره هستن؟

توی شرکت پاکسان کار میکنن

اونجا کارشون چیه دقیقا

به سلامت خانواده می اندیشن!

نظرات 6 + ارسال نظر
darya پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://emo-faezeh

خوب بود مرسی

site01 پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.site01.2fa.ir

۲۰۶۲۶۳۵۴۱۸۱گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.2fa.ir

ضمن عرض سلام و ادب پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

ضمن عرض سلام و ادب
من ادمین دکترفا هستم . و برای تبادل لینک مزاحم میشم. امار وب در روز بیش 3000 بازدید یعنی فقط 700 بازدید کندده ی ثابت | و همچنین پیج رنک وب 2 میباشد.
در صورتی که وب شما پیج رنک 1 یا بالاتر 1 را دارد ما را به نام " دکترفا| پاسخ سوالات پزشکی شما | لینک کنید و من خبر بدین تا 12 ساعت لینک میشوید.
www.doctorfa.mihanblog.com

نرم افزار زیر هم توسط برنامه نویس وب ما طراحی شده است ( نرم افزار انتخاب اسم کودکان )
http://doctorfa.mihanblog.com/extrapage/softname2

ضمننا اگر به نویسنده ی وب (مبتدی،نیمه حرفه ای ، حرفه ای ) نیاز دارید ، درصورتی که حاظر به پرداخت حقوق هستین به من اطلاع بدین.


جیگر دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://jok20.blogsky.com

یه چشم به راه / یه دلتنگ چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.molayemehraboon.blogfa.com

وبتون حرف نداره

محمد یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 09:13 ب.ظ

اینا چه ربطی به آخر مهر داره لاشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد