پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرکاری جدید و باحال

اس ام اس سرکاری جدید و باحال

><(((;>o

O

o

><(((;>o

O

o

<;)))><

عمیق ترین دریاها رو شنا کردم تا بهت بگم: چه کار می کنی؟ خوب هستی؟ در سلامتی کامل به سر می بری؟

+++++++++++++++++

با  سلام میخواستم بدونم از این هفته تا اون هفته رو هم رفته چه قدر رفته!!

+++++++++++++++++

!……

__!……

____!……

______!…….

کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم

.

.

.

.

بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!

+++++++++++++++++

### ۰<-<####

هی! این کار رو نکن! از روی ریل بلند شو! قطار میاد زیرت می گیره… تو فقط مدت کوتاهی منو ندیدی! صبور باش! دوباره منو می بینی!

+++++++++++++++++

۰#####>==<#####

فکر کردی الان می گم این منم که از دوری تو روی ریل قطار خوابیدم؟ اگه گوشیتو ۹۰ درجه به سمت چپ بچرخونی می بینی که دارم از نردبان ترقی بالا می رم.

+++++++++++++++++

===========

I___ .-”"-._ _ I

I___( “…” )___I

I_”=(,,)=(,,)=”_I

کنار پنجره منتظر تو نشستم. اگه جواب ندی خودمو از طبقه همکف پرت می کنم پایین!

+++++++++++++++++

=___ =

(.)__(.)

_(۰o)

(——)

هی بهت گفتم دست تو دماغت نکن. گوش نکردی… اینم نتیجش!

+++++++++++++++++

به سلامتی اولین زن شوهرداری که عاشقش شدم!
.
.
.
مادرم رو میگم!

+++++++++++++++++

به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه چشمشون مثل فانوس دریایی نمیچرخه!

+++++++++++++++++

فقط یه بار بهت میگم دوستت دارم
.
.
.
چون خوب نیست زیاد آدم دروغ بگه!

+++++++++++++++++

قربونت برم که مثل قورباغه میپری رو گوشی خبری نیست... منم..!!

+++++++++++++++++

یارو از کلاهش خرگوش در میاره،

.

.

.

.

.

.

.

.

من هنوز از قلبم توی گوساله رو نتونستم در بیارم

+++++++++++++++++

Tof !

Tof !!

Tof !!!

Tof !!!!

Tof !!!!!

Tof !!!!!!

Tof !!!!!!!

Tof !!!!!!!!

.

.

.

.

.

.

Tofekr Mikoni Ke Man Mitonam Be To Fekr Nakonam !!!!!!!??????

+++++++++++++++++

:..:: .-. : .:::-.::.:- ..:..::. ..-..::-.. ::.- ..:.:.- :::-. :... .. .: .-:::... -::. . .::-..:-.. : ..: .

 کاش کور بودی می فهمیدی چی نوشتم!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
سیب یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

هیییییییییی سلامممممممممم
خیلی باحال بودن منتظر لطیفه های بدی تون هم هستم
دمت گرم کاکو

mahdi سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.jok9.mihanblog.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری بیا وبلاگ من و کلی اس ام اس بخون

محمد دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام خداقوت
خیلی وبلاگ باحالی داری

ا/ژ چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

مرسی کلی حالییدیم /

ا.ژ چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

مرسی .این که خندیدن حق مسلم ماست

shima یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

kolli hal kardim mamnoon

سارییییییییییییی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

برو گم شو این چه وبلاگیه

مهسا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ

ساریییییییییییییی تو خودت گم شو نیا اینجا خخخخخخبی تربیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد