پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه بامزه واسه عاشق و معشوق

جدیدترین و بامزه ترین اس ام اسهای عاشقانه

توتک ستاره منی منم اسیربودنت/ازته دل دادمیزنم،میمیرم ازنبودنت.

فرستنده : فهیمه

++++++++++++

می نالم از جدایی، ای نازنین کجایی؟
سوزم ز درد هجرت، ای بهترین کجایی؟
در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده;در حسرت گل هستم!
بهار
من کجایی؟

فرستنده : 8880***0937

++++++++++++

چه کردی با دل من نازنینم ، که هر شام و سحر اندوهگینم ، مرا دعوت بکن در باغ چشمت ، که از باغ دلت چند گل بچینیم.

فرستنده : 7739***0939

++++++++++++

بهترینم در دنیای کوچک اندیشه هایم کلامی را که شایسته ی توست نمی یابم جز آنکه بگویم در قلب کوچکم به اندازه وسعت آسمان جای داری.

فرستنده : محمود

++++++++++++

توی برگ برگ وجودم  همش از تو مینویسم ، تا جدا نشی ز قلبم من بدون تو میمیرم.

++++++++++++

تمام می شود زندگی ام آن روز که قاب چشمانت بر دیوار دل دیگری باشد!

فرستنده : 6653***0935

++++++++++++

بهانه های دنیا تورا ازیادم نخواهد برد.من تورا درقلبم دارم.نه در دنیا

فرستنده : 2118***0914

++++++++++++

زندگى با تو برایم بوى ریحان میدهد/بى تو اما بوى ریحان،بوى زندان میدهد

++++++++++++

دعایم گرچه گیرانیست....     دعایت میکنم هرشب....

نمیدانم چه میخواهی

از او خواهم برای تو....         هر آنچه در دلت خواهی

++++++++++++

دعا کردم که تنها مال من شی/تو تعبیر قشنگ فال من شی/دعا کردم بدونی چشم براتم/هنوز دلبسته بغض صداتم/اگه بازم دلت با دیگرونه /چشات دنبال از ما بهترونه/بذار بایاد تو دلخوش بمونم/فقط دلتنگیات با من بمونه...

++++++++++++

سلام
.
.
.
.
.
کشوندمت این پایین که خصوصی بهت بگم واسم عزیزی!

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++

زمانی فراموشت میکنم که عقلم خاموش نفسم قطع  روحم درآسمان تنم در زیر خاک باشد

 فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++

معنی بخشیدن یک دل به یک لبخندچیست؟/من پشیمانم بگوتاوان آن سوگند چیست؟/ازتوهم دل کندم وهرگز نپرسیدم زخویش/چاره معشوق اگرعاشق ازاو دل کند چیست؟

فرستنده : 0027***0937

++++++++++++

میان همهمه برگهای پاییزی فقط تویی که از بهار لبریزی

فرستنده : 6348***0938

++++++++++++

اینجا رادیو"دل"است. صدای مرا از عمق"قلبم" میشنوید،این یک SMS نیست، یک"احساس"پاک است که میگوید ...فراموشی درمرام ما نیست.

فرستنده : 4582***0919

++++++++++++

مرا ببخش اگربه تو پیله کرده امقدری تحمل کنپروانه میشوم...

فرستنده : 6523***0937

++++++++++++

میتوان باهم بود بی هراس از همه فاصله ها ، میتوان دلخوش کرد به صدای تپش ثانیه ها ، ای صمیمی ای خوب باشما هست دلم باوجود همه فاصله ها!

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++

خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن ، به نگاهی به پیامی ، سخنی شادم کن.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++

وفادارتر از خدا سراغ ندارم به رسم همین وفاداریست که تورا به او می سپارم!

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++

دوست دارم اشک باشم گوشه چشمت بسوزم تا که افتادم به پایت خاک پایت را ببوسم

++++++++++++

عجب جوش و خروشی بود عشقت ، خراب باده نوشی بود عشقت ، بهشتم را سیبی داد برباد ، عجب آدم فروشی بود عشقت.

++++++++++++

نازنینا گر طبیبی بنده بیمار توام

با دلی پر آرزو مشتاق دیدار توام

گر بگویی جای پایت روی چشمان من است

چشمها سهل است ، من با جان خریدار توام

++++++++++++

آسمان با وسعتش تقدیم تو ، رقص ماهی های دریا مال تو هر چه شادی هرچه عشق و هرچه شور زندگی امروز و فردا مال تو.

فرستنده : 1327***0918

++++++++++++

محبت را نوشتم نامه کردم ، به یادت من نوشتم ناله کردم. نگو هرگز برایم دوست بودی ، در این دنیا برایم خوب بودی ، به گلزار جوانی دانه دانه تورا من دوست دارم عاشقانه.

فرستنده : 4084***0938

++++++++++++

برای من که دلم از سکوت لبریز است،صدای پای تواز دور هم دل انگیز است

فرستنده : 9174***0935

++++++++++++

یادت رابه تمام دنیانخواهم فروخت!بی آن که ذره ای به یادم باشی

فرستنده : 4394***0935

++++++++++++

در زندگی محتاج 2 چیز باش قلبیکه دوستش داری و قلبیکه دوستت دارد!
فرستنده : 7974***0936

++++++++++++

به گل گفتم عشق چیست ؟ گفت از من خوشبوتر. به پروانه گفتم عشق چیست ؟ گفت از من زیباتر به شمع گفتم عشق چیست؟ گفت از من سوزنده تر به عشق گفتم آخر تو چیستی؟ گفت : نگاهی بیش نیستم!
فرستنده : 1041***0915

++++++++++++

اوج نیاز نفسم دربه در نگاهته ، آرامش درون من دیدن روی ماهته!
فرستنده : فاطمه

++++++++++++

هرجا هستی از سمت چپ و راست تا صد کیلومتریت هرچی آدمه فدات!
فرستنده : هانیه ابوطالب از کهنوج

++++++++++++

تقدیم به آنکه محبتش در خاطرم ، خاطرش در یادم و یادش در دلم زنده است.
فرستنده : لیلا از شیراز

++++++++++++

پروانه شدم تا که چو پروانه بمیرم / با یاد تو در گوشه ی میخانه بمیرم

پروانه شدم تا هدف عشق بپویم / آنگاه ببین تا چه غریبانه بمیرم . . .

++++++++++++

دلم پیش رخ ناز تو بند است / ندانم قیمت ناز تو چند است

نمایی گر به قلب من نگاهی / به دل گویم که بخت من بلند است . . .

++++++++++++

بی من نرو آن سوی فردای زمانه

بی من نشو دمساز تنهای ترانه

با من بمان این روزهای بی بهانه

با من بمان با دردهای عاشقانه

++++++++++++

دلم در هر تپش صد بار آواز تو را میخواند .... نمیدانم تو هم یاد دل من میکنی یا نه؟

++++++++++++

میگم شبا ستاره ها تا می تونن دعات کنن نورشونو بدرقه پاکی خندهات کنن

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ

ممنونم خیلی قشنگ و احساسی بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد