پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

مرکز اس ام اس ایران jok20

مرکز جدیدترین و خوشگل ترین اس ام اسها ( www.jok20.blogsky.com)

روی قلبی نوشته بودند شکستنیست مراقب باشید...اما من روی قلبم نوشتم شکسته است راحت باشید...!

فرستنده : 6348***0938

++++++++

مرازیاد توبرد وتورازدیده ی من/زمانه بیشترازاین ستم چه خواهدکرد...؟

فرستنده : 3861***0937

++++++++

کاش دستی از فراسوی افق ، گوش سنگین زمان را می کشید / هم زبانی می رسید از راه دور ، طعم تنها بودنم را می چشید ...

فرستنده : 6348***0938

++++++++

چه زمونه ای شده که اگر برای عشقت کوه بکنی به پای فرهاد بودنت نمیذارن ، میذارن به پای کنه بودنت!

فرستنده : 6348***0938

++++++++

گرچه جانم رودازدست دراین کنج قفس،یادت ازدل نرودتاکه مراهست نفس

فرستنده : 6348***0938

++++++++

مرا هرجور خواهی دربه در کن / جفایت را از این هم بیشتر کن / بزن با عشق خود آتش به جانم / ولی آتش نشانی را خبر کن.

++++++++

مشترک گرامی مثانه شما پرشده است لطفا هرچه سریعتر به تخلیه آن اقدام کنید. ( سازمان کنترل نامحسوس شب ادراری )

++++++++

تاکه از جانب معشوقه نباشد کششی ... کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد.

++++++++

نازنینا گر طبیبی بنده بیمار توام

با دلی پر آرزو مشتاق دیدار توام

گر بگویی جای پایت روی چشمان من است

چشمها سهل است ، من با جان خریدار توام

++++++++

قیامت قامت و قامت قیامت

قیامت می کند آن قد و قامت

موذن گر ببیند قامتت را

به قد قامت بماند تا قیامت.

++++++++

دعا کردم که تنها مال من شی/تو تعبیر قشنگ فال من شی/دعا کردم بدونی چشم براتم/هنوز دلبسته بغض صداتم/اگه بازم دلت با دیگرونه /چشات دنبال از ما بهترونه/بذار بایاد تو دلخوش بمونم/فقط دلتنگیات با من بمونه...

++++++++

ما، بی تو، تا دنیاست، دنیایی نداریم

چون سنگ خاموشیم و غوغایی نداریم

ای سایه سار ظهر گرم بی ترحم!

جز سایه دستان تو، جایی نداریم . . .

یا صاحب الزمان

++++++++

دعایم گرچه گیرانیست....     دعایت میکنم هرشب....

نمیدانم چه میخواهی

از او خواهم برای تو....         هر آنچه در دلت خواهی

++++++++

زندگى با تو برایم بوى ریحان میدهد/بى تو اما بوى ریحان،بوى زندان میدهد

++++++++

زندگی بی دوست زندان بلاست هر کجا دوست هست آنجا با صفاست ، چطوری با صفا؟؟

++++++++

به هر یاری که جان دادم به پاس دوستی دشمنی ها کرد با من، در لباس دوستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد