پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس احساسی عاشقانه غمگینانه

اس ام اس های جدید عاشقانه غمگینانه

دگر حس شقایق را نداری هوای قلب عاشق را نداری از آن چشمان خون سرد تو پیداست ، که قلب تنگ سابق را نداری...

فرستنده : امین

++++++++

قهوه ات را بنوش و باور کن من به فنجان تو نمیگنجم.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++

به هر یاری که جان دادم به پاس دوستی دشمنی ها کرد با من، در لباس دوستی

++++++++

من ازتو چیزی نمی خواهم .فقط گاهی نگاهی اشتباهی!

فرستنده : 1041***0915

++++++++

کم طاقتی عادت آن روزهایت بود این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای!
فرستنده : 5017***0935

++++++++

وقتی کسی دیربه دیر ازم یاد میکنه نگرانش نمیشم حتما شاد بوده از یادش رفتم!
فرستنده : فاطمه

++++++++

چوپان قصه ی ما دروغگو نبود ، او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد گرگ سرمیداد ، افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد و در پی گرگ بودند و در این میان فقط گرگ فهمید که چوپان تنهاست.

++++++++

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکند / بلبل شوقم هوای نغمهخوانی میکند

همتم تا میرود ساز غزل گیرد به دست / طاقتم اظهار عجز و ناتوانی میکند . . .

++++++++

شمع، این مساله را بر همه کَس روشن کرد

که توان تا به سحر ، گریه ی بی شیون کرد . . .

++++++++

من همان برگم که بر روی درخت / لرزم از برد چنین پاییز سخت

در نهایت باید افتاد و گریست / به درخت گفت خداحافظ و رفت . .

++++++++

من از اعدام نمیترسم!

نه از "چوبش" نه از "دارش"

من از پایان بی دیدار میترسم

++++++++

4تا ذوست صمیمی دارم

حسرت ، غم ، ماتم ، تنهایی ، بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرند.

++++++++

هیچوقت نفهمیدم که چرا درست همان کسی که فکر میکنی باهمه فرق داره یک روز مثل همه تنهات میزاره!

فرستنده : 6653***0935

++++++++

نیمکت باهم بودن من تنهاست ، من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستن باش.

فرستنده : 6653***0935

++++++++

یاد دارم در غروبی سرد سرد میگذشت ازکوچه مادوره گرد
 
داد می زد کهنه قالی می خرم دسته دوم جنس عالی می خرم کاسه و ظرف سفالی می خرم
گر نداری کوزه خالی می خرم .اشک درچشمان باباحلقه بست عاقبت آهی کشیدبغضش شکست, اول ماه هست و نان در سفره نیست
ای خدا شکرت ولی
 
این زندگیست؟ بوی نان تازه هوشش برده بود, اتفاقا مادرم هم روزه بود
خواهرم بی روسری بیرون دوید گفت :آقا سفره خالی میخرید؟?فرستنده : 8880***0937

++++++++

چه عاشقانه نوشت دکترشریعتی که من تورادوست دارم تودیگری را،دیگری دیگری راودراین میان همه تنهاییم.  

فرستنده : فاطمه

++++++++

مدتی میگذرد از تو ندارم خبری ،چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری، شب وروز از غم تو پریشان حالم، نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم.

فرستنده : 6348***0938

++++++++

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود آتش به هم میرسانیم، نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟ من اینجا جنگلی را به آتش کشیدم...!

فرستنده : مهنازازکویت 

نظرات 13 + ارسال نظر
dfd چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

del ra be kafe harke naham baz pas arad*kas ta be negah dari divane nadarad

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

biyaid biyaid dar in khak dar in mazrae pak bejoz mehr bejoz eshgh degar bazr napashim

be darya shekve bordam az shabe daasht/az in omri ke talkh talhk bogzasht/behar moji ke migoftam ghame khish sari mizad be sango baz migasht

man be jorm ba vafai in chenin tanha shodam /chon nadaram hamdami baziche delha shodam

الهه ناز پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

روزگاری چوگل ماهم نگاری داشتیم /اینگونه خارنبودیم اعتباری داشتیم/ای که درفصل بهاربینی مراباپشت خم/این زمستانم نبین ماهم بهاری داشتیم

الهه ناز پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

افساردلم دست خدابودچنین شد/ای وای اگردست خودم بودچه میشد/مقصوددلم مهرووفابودچنین شد/اگرمقصود من جوروجفابودچه میشد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام شرمنده زیادی توسایتت نوشتم اخه هروقت دلم میگیره میام تواین سایت.خوش باشی بای

حسین تالش سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام .خیلی جالب بودند.دوستان دست مریزاد

فرستنده 0098@2235 شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

خداوند دیدمرد گرسنه است /نان را افرید/ دید در تاریکی ست /نور را افرید /دیگر دید هیچ مشکلی نیست /زن را افرید/

افسانه سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

ممنون مرسی خییییییییییییییییییییییلی عالی بود

آمیتیس جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ

اگر آنقدر که یاد تو هستم یاد خدا بودم آن جهان نیمی از بهشت مال من بود.

یلدا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

خیلی با حال بود

آمنه شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://paretavos.blogfa.com

خیلی خیلیییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییی

مجید رها سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://majidyas.blogfa.com

به مولاخیلی قشنگ بود

شادی شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

خیلی زیبابود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد