پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جدید پاییز و مهر 90

جدیدترین و خوشگل ترین اس ام اس ها مهر ماه 1390

غضنفر زنگ میزنه دوستش میگه من تو جلسه ام بعدا زنگ بزن!

فرستنده : 5017***0935

++++++++++++++++++++

شب است و دربه در کوچه های پردردم فقیر و خسته به دنبال گمشده ام میگردم. اسر ظلمتم ای ماه پس کجا ماندی؟ من به اعتبار تو فانوس نیاوردم!

فرستنده : 3972***0937

++++++++++++++++++++

وقتی نگرانی های خود را در دستان خداوند قرار میدهی خداوند آرامش خود را در قلب تو میگذارد.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++++++++

خستگی را تو بخاطر مسپار که افق نزدیک است و خدایی بیدار که تورا میبیند و به عشق تو همه حادثه ها میچیند که تو یادش افتی و بدانی که همه بخشش اوست و همینش کافیست...!

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++++++++

مهربانی تضمین لحظه هاست ، برای مهربانیت جوابی جز به یادت بودن ندارم...

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++++++++

یکی قشنگی منظره رو میبینه یکی کثیفی پنجره ، این تویی که تصمیم میگیری چی ببینی! امیدوارم همیشه قشنگ ببینی حتی از پشت یه پنجره کثیف!

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++++++++

تقدیم به آنکه محبتش در خاطرم ، خاطرش در یادم و یادش در دلم زنده است.

فرستنده : لیلا از شیراز

++++++++++++++++++++

هرجا هستی از سمت چپ و راست تا صد کیلومتریت هرچی آدمه فدات!

فرستنده : هانیه ابوطالب از کهنوج

++++++++++++++++++++

اوج نیاز نفسم دربه در نگاهته ، آرامش درون من دیدن روی ماهته!

فرستنده : فاطمه

++++++++++++++++++++

به گل گفتم عشق چیست ؟ گفت از من خوشبوتر. به پروانه گفتم عشق چیست ؟ گفت از من زیباتر به شمع گفتم عشق چیست؟ گفت از من سوزنده تر به عشق گفتم آخر تو چیستی؟ گفت : نگاهی بیش نیستم!

فرستنده : 1041***0915

++++++++++++++++++++

در زندگی محتاج 2 چیز باش قلبیکه دوستش داری و قلبیکه دوستت دارد!

فرستنده : 7974***0936

++++++++++++++++++++

گاه سکوت یک دوست معجزه میکند و تو می آموزی که همیشه بودن در فریاد نیست!

فرستنده : فاطمه

++++++++++++++++++++

فکر میکنی بچگیت شبیه چه عددی بودی؟ از 1 تا 15 یکی رو انتخاب کن تا بگم.

1 خوشگل

2 پررو

3 شکمو

4 لوس

5 همیشه دست تو دماغ

6 افاده ای

7 دروغ گو

8 بی ادب

9 شیطون

10 تمیز

11 حسود

12 توپولو

13 زیرک

14 شلخته

15 گوشه گیر و تنها

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++++++++

وقتی کسی دیربه دیر ازم یاد میکنه نگرانش نمیشم حتما شاد بوده از یادش رفتم!

فرستنده : فاطمه

++++++++++++++++++++

کم طاقتی عادت آن روزهایت بود این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای!

فرستنده : 5017***0935

++++++++++++++++++++

توی برگ برگ وجودم  همش از تو مینویسم ، تا جدا نشی ز قلبم من بدون تو میمیرم.

++++++++++++++++++++

درود به عزیزی که روز قیامت زمین از سنگینی معرفتش شکایتها دارد.

++++++++++++++++++++

معنی چراغ زرد راهنما در دنیا : از سرعت خود بکاهید و آماده توقف شوید!

معنی چراغ زرد راهنما در ایران : بدو گاز بده تا قرمز نشده رد بشیم!

++++++++++++++++++++

پرسید شبی ز حال من دلدارم
گفتم که ز رنگ و بوی تو بیزارم!
گفتا نکند دوتا شده شلوارت؟
گفتم : پ ن پ فقط تورو دوست دارم!

++++++++++++++++++++

کاش ما آدمها هم مثل گربه ها با چند لحظه بوکشیدن میفهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گداشتن نداره!

++++++++++++++++++++

مردها وقتی یه زن بهشون میگه سردمه سه دسته اند:

- اونایی که بغل میکنن.

- اونایی که جاکتشونو میدن.

- احمق هایی که میگن منم!

++++++++++++++++++++

اولین سوال دخترا در شروع ترم : استاد منابع امتحانی چیا هست؟

اولین سوال پسرا از استاد : استاد نه و نیم رو ده میدین؟

++++++++++++++++++++

به سلامتی اولین زن شوهرداری که عاشقش شدم!

.

.

.

مادرم رو میگم!

++++++++++++++++++++

به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه چشمشون مثل فانوس دریایی نمیچرخه!

++++++++++++++++++++

تن آدمی شریف است به جان آدمیت

نه ، همین لباس زیباست نشان آدمیت!

ویرگول رو دریاب

++++++++++++++++++++

فقط یه بار بهت میگم دوستت دارم

.

.

.

چون خوب نیست زیاد آدم دروغ بگه!

++++++++++++++++++++

این که هر روز نوزادی متولد میشود یعنی خداوند هنوز به آینده انسان امیدوار است. 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ http://bax2bax.blogfa.com

سلام دوست عزیز.اس ام اس هات عالیه.خداییش حرف نداره.من از پیام هات توی وبم استفاده کردم.البته اسم وبلاگ شما رو به عنوان منبع همیشه در قسمت ادامه مطلب ذکر می کنم.راستی لینکت کردم.اگه مایل بودی تو هم منو لینک کن با عنوان :: بکس دوستی دختر پسرا ::

esi چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

هوشنگ واسه کار میره خارج.
به صاحب هتل میگه واسه سگتون مترجم نمیخواین؟

زهرا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ

اس ام اس های جدیدتون خیلی عالی بودند برا نامزدم دنباله اس های عاشقانه ام کمکم کنید

زهرا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ

اس هایی رو که خواستم برام بفرستید

Gold*Boy شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://yasindl.ir

اگه مایل به تبادل لینک هستی به من خبر بده
یاسین دانلود
http://www.yasindl.ir
اس ام اس | طنز |داستانک
http://www.asemon.org
من منتظرم خبر بده

کوروش پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

دوستان دستتون درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد