پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس داغ شهریور 90

اس ام اس های داغ و جدید 1390

اگر خداوند برای 24 ساعت گناه را آزاد میگذاشت اولین گناهت چی بود؟

فرستنده : امین

خواستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!!!

فرستنده : 8566***0939

تولد چیزی جز آغاز مرگ نیست!

فرستنده : 0363***0938

دلی بستم به آن عهدی که بستی ، تو آخر هردو را باهم شکستی.

فرستنده : 0363***0938

حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست خداوند در هر حضوری جادویی نهان کرده است برای کمال ما ، خوش آنروزی که دریابیم جادوی حضور یکدیگر را.

فرستنده : 0363***0938

مهربانی هدیه خداست و غرور هدیه شیطان. ما انسانها هدیه خدارو از هم مخفی میکنیم و هدیه شیطان رو به رخ هم میکشیم!

فرستنده : 0363***0938

به حق اون خداوندی که یکتاست ، وجودش باعث گرمی دلهاست. دلم در عاشقی به قد دریاست ولیکن مثل دریا تک و تنهاست.

فرستنده : 0363***0938

من ناخدای عشقم طوفان حریف من نیست ، من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست.

فرستنده : 0363***0938

به حرمت خاطره مون ، به دوری فاصله مون ، به تنگی رابطه مون ، به یادتم ای مهربون.

فرستنده : 6348***0938

بی تو آتشکده و شیشه و سنگ است دلم / نفسی با دل من باش که تنگ است دلم..

فرستنده : 2570***0916

تو به پاکی عقیقی / مثل دریاها عمیقی / فهمیدی چرا میخوامت؟ / آخه بهترین رفیقی.

فرستنده : حسین

ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست / دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست.

فرستنده : حسین

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی ازآن خارج میشد و به من گفت نرو که بن بسته! گوش نکردم و رفتم و بن بست بود ، وقتی برگشتم و به سرکوچه رسیدم پیر شده بودم ، جوانی را دیدم که وارد کوچه میشد@

فرستنده : 2615***0938

دلم تنگه برای گریه کردن ، کجاست مادر کجاست گهواره من؟ نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد! بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه میخواد ، کجاست مریم ناجی اون مریم پاک؟ چرا به یاد این شکسته دل نیست؟

فرستنده : پریا ایمانی

چشمانت را ورق بزن شاید در گوشه ای از آن من را به یادگار کشیده باشی.

فرستنده : 3113***0938

چشم ها راش شستم جور دیگر دیدم بازهم فرقی نداشت تو همان بودی که باید دوست داشت.

فرستنده : 6040***0939

میدونی اگه یه روز پادشاه بشم بزرگترین آرزوم چیه؟

میخوام بشی تاج سرم.

فرستنده : 7463***0917 

نظرات 6 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.mihanfun.net

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز ممنونم از وب زیبا و مطالب عالیتون میخواستم با سایت شما تبادل لینک کنم اگر شماهم مایل به تبادل لینک هستید لطفا با عنوان میهن فان | پورتال سرگرمی و آدرس http://www.mihanfun.net لینک کنید و بهم خبربدین تا سریع لینکتون کنم منتظر خبرتون هستم

مدیریت سایت نوین فروش جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ http://با سلام خدمت مدیر


با سلام خدمت مدیر : به شما نیاز داریم

فروشگاه اینترنتی نوین فروش به همکاری چند سایت پربازدید احتیاج دارد
شما میتوانید یکی از این سایت ها باشید و درامد عالی از پورسانتهای سایت کسب نمایید
شما بعد از ورود به سایت در قسمت بازاریابها ثبت نام کرده و وارد پنل شوید
و یکی یا دو بنر را از بین محصولات انتخاب نمایید و در سایت قرار دهید و از پورسانت ها
لذت ببرید -پورسانت ها از 300 تومان تا 1500000 تومان هست -تسویه حساب به موقع - اهدای جوایز ماهیانه و ...از مزایای نوین فروش است .
در گوگل سرچ کنید ((فروشگاه اینترنتی ))اولین لینک در گوگل با ایندکس قدرتمند

با تشکر مدیریت سایت نوین فروش

www.novinforosh.com

alexarank یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://alexarank.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
میخوای آمار و رنک وبلاگت بالا بره(تبلیغات نمیکنم و دروغ هم نمیگم)
من سیاهچاله ای درست کردم که با عضو شدن آمارت بالا میره!!
به همین راحتی.
و هم با پیج رنک 3 تبادل لینک میکنی.
فقط سر بزن نپسندیدی عضو نشو.
حتما سر بزن به نفعته پشیمون نمیشی.
(سیاه چاله الکسارنک بزرگترین وبسایت افزایش آمار در ایران با داشتن بیشترین کاربران عضو شده!!)


http://alexarank.mihanblog.com/

حامد یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.poweron.cov.ir

سلام من شما رو لینک کردم لطفا شما هم منو با نام

***Power_On***

و آدرس

www.poweron.cov.ir

لینک کنید.

باتشکر

امیر چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ http://limoobox.com

سلام !
لیمو باکس با بازدید بیش از 80000 در روز آماده پذیرش لینک شما !!
اگر لینک باکس را بالای سایتتان بذارید روزی 4 لینک و اگر پایین سایتتان بذارید روزی 3 لینک می گیرید !! این یعنی یک بازدید فوق العاده !!
کد لینک باکس را از سایت گرفته و در قالب خود در جایی مناسب کپی کنید !
منتظر شما هستیم ! جای شما خالیست !
www.limoobox.com
Yahoo ID : limoobox

الهام ـ اف چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.cor30.ir

سلام خدمت شما مدیر محترم
آدرس سایت شما رو بالای سایت خودم توی رتبه بندیه وبگذر دیدم...
خیلی خوشم اومد از وب سایتتون
اگه موافق باشید تبادل لینک کنیم!
نام لینک:
◘ سایت محبوبـــ کـــرسی ◘
آدرس: www.cor30.ir
منتظرت هستیم
الهام_ اف:ادمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد