پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جدیدترین اس ام اس های تابستان

جدیدترین و زیباترین اس ام اس ها فقط در

www.jok20.blogsky.com

میروم شاید کمی حال شما بهتر شود ، میگذارم با خیالت روزگارم سرشود.

فرستنده : 0363***0938

چه دعایی کنمت بهتر از اینکه خدا پنجره ی باز اتاقت باشد.

فرستنده : 0363***0938

پیامبر اکرم میفرمایند: مردم کارهای خیر میکنند اما پاداش آن به اندازه عقلشان عطا میشود.

فرستنده : 0363***0938

بهار هرکس تحویل سال است. بهار عاشقان دیدار یار است.

فرستنده : 0363***0938

از بانک دوستی شعبه صفا مزاحمتون میشم! حساب وفاتون خیلی خالی شده!!؟

فرستنده : 1641***0939

تصور کن که من چند وقتیه که مردم! اگه یه روز یه جایی حرفی از من بود میگی یادش بخیر ..... ( جای خالی رو پرکن برام بفرست.)

فرستنده : 0556***0938

صدایت را به وسعت حسرت دیدنت دوست دارم با آرزوی دیدنت ، ندیدنت را تحمل میکنم!

فرستنده : 1426***0937

ای فراغت ثبت وصل زندگی / ای رخت را دیدن اصل زندگی / ای زهر گل بیشتر بوییدنی / ای غبار قدمت بوسیدنی / ما در این مجلس نوایی میکنیم / آمدنت را گدایی میکنیم. این گدایی آبرو کی برد. این گدایی آبرو می آورد.

فرستنده : 5245***0914

چه ساده با گریستن خود زاده میشویم و چه ساده با گریستن دیگران از دنیا میرویم و میان این دو سادگی معمایی می سازیم به نام زندگی.

فرستنده : دانش از تهران

چه خدای عاشقی که گناه میخرد و بهشت می فروشد و ناز بنده میکشد.

فرستنده : دانش از تهران

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی ای نازتر از خواب شبم آیا تو هم یاد منی؟

فرستنده : دانش از تهران

غم داشتن بخشی از زندگیست ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگیست! غمخوارتم رفیق!

فرستنده : دانش از تهران

شرط دل دادن گرفتن است وگرنه یکی بی دل می ماند و دیگری دودل...!

فرستنده : دانش از تهران

شبها بیایند و روزها سپری شوند ... " تو همان خوب دیروزی"

فرستنده : دانش از تهران

وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن میگردد ، آرزو میکنم لبانت آن نزدیکی باشد.

فرستنده : دانش از تهران

الهی تا جهان باشد ، به شادی درجهان باشی / الهی از بلاهای الهی در امان باشی / مراد و مطلبت را من نمیدانم خدا داند / الهی همنشین مهدی صاحب زمان باشی.

فرستنده : دانش از تهران

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار / منو از خاطره کم کن خدانگهدار.

فرستنده : 5207***0938

نگران نبودنت نباش نفرینت نمیکنم! همینکه دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایم کافیست!

فرستنده : 3442***0936

آرامش در طوفان سلاح عاقلان است.

فرستنده : سودابه

90 درصد نگرانیهای ما مربوط به مسائلی است که هرگز اتفاق نمی افتد.

فرستنده : سودابه

افکار بزرگ داشته باش ، اما از شادیهای کوچک لذت ببر.

فرستنده : سودابه

عشق یعنی بوسه ای از چشم یار ، خواری و ذلت کشیدن بیشمار.

فرستنده : 3196***0936

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://mosi-sms.blogfa.com/

سلام.میشه بفرمایید سایتای بزرگی مثل سایت شما از کجا جدیدترین اس ام اس های رو بدست میارن؟یعنی مرجع شون کجاست؟ممنون از لطفتون

nod32 دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://nod32skyfree.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من 2 تا وبلاگ دارم با پیج رنک 2
من شما رو تو این 2 وبلاگ لینک میکنم در عوض شما یک لینک به سایت من بدهید
خوشحال میشم اگر موافقت کنید
با تشکر
nod32skyfree.blogfa.com
mecharge.blogfa.com

حانیه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام
اس هایی که گذاشتی خیلی دوستانه ومهربونه ست
یکم شوخی و خنده چاشنیش کن
اگر بزاری ازت ممنون میشم

نازنین جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

خیلی قشنگ بودن دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد