پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس و پیامک دل شکسته جدید شهریور ماه 90

اس ام اس و پیامک دل شکسته جدید شهریور ماه 90

نگاه ساکت مردم به روی صورتم دزدانه می افتد ، همه گویند عجب شاداست ، عجب خندان دل مردم چه میداند که من دنیایی از اشکم.

فرستنده : 6115***0913

++++++++++++++++++

برای چشمهایم نماز باران بخوان....! بغض کرده ، ابریست اما نمیبارد.

فرستنده : 6735***0936

++++++++++++++++++

بنازم عزت اشکی که ریزد برکویر دل ، ولی آخر سوزد دل چو دارد راز دلتنگی.

فرستنده : 6115***0913

++++++++++++++++++

پیمان بشکستی و تو پیوندی بریدی/ آخر مگر از من چه شنیدی و چه دیدی؟ گفتی که به بالین من آیی دم رفتن / خوش آمدی ای دوست ولی دیر رسیدی؟

فرستنده : 0415***0935

++++++++++++++++++

روزگارم را سیه کردند و میگویند شب است / آتشی برجانم افروختند میگویند تب است.

فرستنده : 6115***0913

++++++++++++++++++

دلم تنگ است این شبها ، یقین دارم که میدانی ، صدای غربت من را از احساسم تو میخوانی / شدم از درد و تنهایی گل پژمرده و غمگین / ببار ای ابر پایئزی که دردم را تو میدانی / میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم چرا ای مرک عشقم چنین آهسته میرانی.

فرستنده : 6115***0913

++++++++++++++++++

عزیزم زندگی همیشه بهار نیست .. گاه ابر سایه نمناکش رو برسر بهترینها میکشه!! پس ای گل قشنگم اگر روزی این قطعه را خواندی و دیدی که نیستم قطره اشکی برای دل شکستم بریز!!!

فرستنده : 6115***0913

++++++++++++++++++

من پذیرفتم شکست خویش را، پندهای عقل دوراندیش را، من پذیرفتم که عشق افسانه است. میروم از رفتن من شاد باش، از عذاب دیدنم آزاد باش، چون که تو تنهاتر از من میروی، آرزو دارم تو هم عاشق شوی، آرزو دارم بفهمی درد را، معنی برخوردهای سرد را....

++++++++++++++++++

خدایا کفر نمی گویم ، پریشانم چه می خواهی تو از جانم ، مرابی آنکه خودخواهم اسیر زندگی کردی ، خداوندا تو مسئولی خداوندا تو تنهایی و من تنها ، تو یکتایی و بی همتا ، و لیکن من نه یکتایم ، نه بی همتا فقط تنهای تنهایم...

فرستنده : 0363***0938

++++++++++++++++++

جدایی را نمیخواستم خداکرد نمیدانم کدام نامرد دعا کرد بسوزد انکه غربت را بنا کرد مرا از تو تورا از من جدا کرد.

فرستنده : 2387***0915

++++++++++++++++++

وفاداری؟ خدا بیامرزدش ...

صداقت؟ یادش گرامی...

غیرت؟ به احترامش یک لحظه سکوت ...

معرفت؟ یابنده پاداش میگیرد...

عشق ؟ از دم قسط ...

واقعا به کجا چنین شتابان؟

++++++++++++++++++

عمرمن غارت شدوغارتگرازمن دورشد_من صبوری کردموغارتگرم مغرورشد

فرستنده : 8581***0938

++++++++++++++++++

یکئ امدتولحظه هام خاطرهاشوپس گرفت ،امانمیدونست دلم باخنده هاش نفس گرفت.

یکئ امدتوزندگیم روقلب خسته ام پاگذاشت،رفت

ونگاه سردشوتوقعرقلبم جاگذاشت.،یکئ امد بانگاش زدو دل منو شکست،بااین همه بئ مهرئ هاش بازم دلم به پاش نشست.م دلم به پاش نشست.

فرستنده : 5313***0938

نظرات 5 + ارسال نظر
نگار جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://negartanhai.blogfa.com/

سلام اس ام اس های جابیه واسه اس جدیدخبرم کن ممنون

zahra چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://http://zahra-gham.blogfa.com/

سلام..وب جالبیه...لطیفه هاش حرف نداره.....

سها چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

اس ام اس های دلشکسته حرف نداره واقعا قشنگه

بهنام سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.omranh2o.blogfa.com

سلام واقعا عالیه مرسی خیلی لذت بردیم
خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنید
شاد و پیروز و سر بلند باشی

سامان دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ

دارم میرم خودکشی کنمم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد