پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس شهریور 1390

اس ام اس جدید شهریور ماه 90

وقتی سرخط مینویسیم زندگی نیم نگاهی هم به آخر خط داشته باش که کج نروی زیرا زندگی یک بوم نقاشی است که در آن از پاک کن خبری نیست.

فرستنده : 0434***0917

*********************

کشتی نساز ای نوح طوفان نخواهد آمد / بر شوره زار دلها باران نخواهد آمد / شاید به شعر تلخم خرده بگیری اما / جایی که سفره خالیست ، ایمان نخواهد آمد / رفتی کلاس اول ، این جمله را عوض کن / آن مرد تا نیاید باران نخواهد آمد...

اللهم عجل لولیک الفرج.

فرستنده : 4604***0936

*********************

عمرمن غارت شدوغارتگرازمن دورشد_من صبوری کردموغارتگرم مغرورشد

فرستنده : 8581***0938

*********************

مناجات یارو  با خدا.خداوندا گناهان مرا فقط تو دیدی توهم شتر دیدی ندیدی!

فرستنده : 6181***0914

*********************

§ دکتر شریعتی: راز عشق ورزیدن به هر چیز درک این جمله است "شاید روزی از دست برود" §

فرستنده : دانش از تهران

*********************

الهی این بنده چه میداندکه چه بایدجست؟داننده تویی هرانچه میدانی ده.

فرستنده : 6083***0936

*********************

ناب ترین دعاهایم را بر تار خورشید و عرش کبریا به ودیعه میگذارم تا همای سعادت بر زندگیت لانه کند.

فرستنده : دانش از تهران

*********************

یه قابلمه عشق تقدیم تو ,عشقش برای خودت فقط قابلمشو بشور بیار

فرستنده : دانش از تهران

*********************

زمین خوردن زیباست

اگر مقصد؛

خاک پاى دوست باشد.

فرستنده : دانش از تهران

*********************

مشکلاتت به بزرگی فیل هم که باشد پرنده های کوچک الهی کافیست. سوره مبارکه فیل.

فرستنده : دانش از تهران

*********************

کسی که درسیم خاردارهای نفسش گیرکرده باشدچطورمیتوانداز سیم خاردارهای دشمن عبورکند؟

إلهی هب لی کمال الإنقطاع إلیک...

فرستنده : دانش از تهران

*********************

خداوندا عزیزانی دارم رسمشان معرفت و یادشان صفای دل ، پس آنگاه که دست نیاز سوی تو میاورند ، پرکن از آنچه در مرام خدایی توست.

فرستنده : دانش از تهران

*********************

دوستان تیکه های پازلند اگه یکیش کم شه هیچی جاشو نمیگیره و اون پازل هیچ وقت کامل نمیشه. تو یکی از همین تیکه هایی که هیچ وقت گم نمیکنمت.

فرستنده : دانش از تهران

*********************

چون که مقصودتویی منت ساقی نکشم شوق دیدارتودارم غم باقی نکشم.

فرستنده : دانش از تهران

*********************

باز یادت می کنم تانگویی بی وفاست؛ ازشما دورم ولی این دل همیشه باشماست!

فرستنده : دانش از تهران

*********************

دورباش امانزدیک!

من ازنزدیک بودنهای دورمیترسم

.

"دکترشریعتی"

فرستنده : 5424***0919

*********************

رفاقت حکایت برگ درخته ، وقتی ازدرخت کنده میشه ، بازبه پاش میفته.؟

فرستنده : 6827***0937

*********************

هیچگاه پاکنی ساخته نمیشودتامحبت توراازصفحه دلم پاک کند

فرستنده : 8581***0938

*********************

یکئ امدتولحظه هام خاطرهاشوپس گرفت ،امانمیدونست دلم باخنده هاش نفس گرفت.

یکئ امدتوزندگیم روقلب خسته ام پاگذاشت،رفت

ونگاه سردشوتوقعرقلبم جاگذاشت.،یکئ امد بانگاش زدو دل منو شکست،بااین همه بئ مهرئ هاش بازم دلم به پاش نشست.م دلم به پاش نشست.

فرستنده : 5313***0938

*********************

مو دلم هر روز پسین گره خیالت دو کلام سیم بنوس چطوره حالت.

فرستنده : 5899***0913

*********************

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن درجاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد...

فرستنده : 8320***0939

*********************

·         اس ام اس شکسته دلان شهریور ماه 1390

·         اس ام اس خنده دار شهریور 90

·         اس ام اس فلسفی شهریور 90

·         اس ام اس باحال شهریور 90

·         اس ام اس جدید شهریور 90

·         اس ام اس عاشقانه شهریور 90

·         جدیدترین اس ام اس روز

·         داستانی جالب از حضرت علی (ع)

·         اس ام اس جدید شب قدر

·         اس ام اس به زبان شیرین لری جدید

·         اس ام اس شهریور 90

·         اس ام اس جدید امروز

·         مرکز اس ام اس ایران

·         یه عالمه اس ام اس عاشقانه توپ

·         اس ام اس های خواندنی و باحال

·         اس ام اس های شنیدنی و زیبا

·         اس ام اس تازه و جدید

·         زیباترین و خوشگل ترین اس ام اسها

·         اس ام اس جدید جدید 90

·         پیامک جدید جدید

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.text-bia2.blogfa.com

سلام دوست عزیز من در حال ساختن یه سایت(وبلاگ)برای جوونای ایرانی هستم و میخوام اگه بشه همه چیز توش قرار بدم.
میخواستم ببینم اجازه ی استفاده از مطالب وبلاگتون رو بهم میدین؟؟؟؟
مطمئن باشید بحث من نیست که بخوام خودمو معروف کنم.و یا با استفاده از مطالب شما خودمو بالا بکشم.شما فکر کنید اون وب هم مال خودتونه.اگه مایلید جوابش رو همین جا بهم بگید.یا تشریف بیارید وبلاگم ممنون.
نکته:وبلاگ مورد نظر هنوز ساخته نشده.

nod32 سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://nod32skyfree.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من 2 وبلاگ دارم که پیج رنک 2 دارند
من تو این 2 وبلاگ لینکتون میکنم
ولی شما یک لینک به سایت من بدهید
اگر موافقید خبرم کنید خوشحال میشم
mecharge.blogfa.com
nod32skyfree.blogfa.com

احمق خان سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ق.ظ http://www.hemaqat.blogfa.com

آیا می خواهید بزرگترین حماقت عمرتان را انجام دهید؟
پس به وبلاگ من بیایید!

peyman سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ http://tazetarin.org

سلام
آیا با تبادل لینک با سایت تازه ترین دانلود ها موافقید؟
در قسمت نظرات مطالب به ما اطلاع دهید.
با تشکر
www.tazetarin.org

صائب چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.dadset.com

با سلام خدمت شما
وب سایت بانک اطلاعات صنعت ایران با پیج رنک 5 آماده تبادل لینک با شما می باشد . لطفا لینک ما را با عنوان بانک صنعت ایران و آدرس http://www.dadset.com در وب سایتتان قراردهید و به ما اطلاع دهید تا لینک شما را در وب سایتمان قرار دهیم.

احمد یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://mosi-sms.blogfa.com/

سلام.
میشه بفرمایید رمز موفقیت وبلاگتون چیه؟یه دنیا ممنون میشم ازتون

مسعود چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

خیلیم عالی دست گلت درد نکنه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد