پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس کمیاب و زیبا

اس ام اس های کمیاب و فوق العاده زیبا و جدید فقط در

 www.jok20.blogsky.com

گفتند دوست چند بخشه؟ گفت کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته " یه دنیاست".

فرستنده : داوری از بندرعباس

**********************

فقر گرسنگی نیست ، عریانی هم نیست. فقر ، چیزی را نداشتن است ، ولی ، آن چیز پول نیست ، طلا و غذا نیست. فقر همان گرد و خاکی است که بر کتابهای فروش نرفته یک کتابفروشی می نشیند. فقر ، کتیبه سه هزار ساله ایست که روی آن یادگاری نوشته اند. فقر پوست موزی است که از پنجره یک اتوموبیل به خیابان انداخته میشود. فقر همه جا سرمیکشد. فقر شب را بی غذا سرکردن نیست. فقر روز را بی اندیشه سرکردن است.

فرستنده : محمد

**********************

باغبون برای داشتن یه گل سرخ نوکری هزار تا خار رومیکنه!! باغبونتم رفیق.

فرستنده : 4088***0918

**********************

فدایت ای گل زیبای هستی / نمیدانم کجا بی من نشستی / قشنگیهای فردایم تو هستی / یگانه گنج دنیایم تو هستی.

فرستنده : 8862***0935

**********************

غمگین تر از غروبم عاشقتر از ستاره ، دوریت به غیر حسرت هیچی واسم نداره.

فرستنده : 1593***0939

**********************

سرم خاک پای رفیق است / دلم مجنون صحرای رفیق است / بهشت ارزانی خوبان عالم / بهشت من تماشای رفیق است.

فرستنده : 9577***0915

**********************

آنان که به زین اسب خود می نازند در وقت مسابقه چرا می بازند؟ دنیا که شبیه کوچه بن بست است ، با نعل شکسته به کجا می تازند.

فرستنده : 7281***0936

**********************

گر طبیبانه مرا بر سر بالین آیی به دو عالم ندهم لذت بیماری را.

فرستنده : آکام از مهاباد

**********************

از بس که نفس به یاد عشق تو زدم یاد تو به جای نفسم می آید.

فرستنده : 7701***0938

**********************

سلامتی رفقایی که تو دریای مردونگی غرق میشن ولی از پل نامردی رد نمیشن.

فرستنده : 7701***0938

**********************

زندگی کردیم و شاکی نیستیم ، برزمین خوردیم و خاکی نیستیم ، از رفیقان دوریم ولی ازیادشان غافل نیستیم.

فرستنده : 3208***0938

**********************

قشنگی فاصله در این است که گاهی بیادمان می اندازد کسی هست که دلتنگش شویم.

فرستنده : فرشاد

**********************

قورباغه با زنبور ازدواج میکنه قورباغه میگه قوقوقوبونت بشم زنبوره میگه وظ وظ وظ وظیفته!

فرستنده : 2387***0915

**********************

آزمودم زندگی دشت غم است،شادیش اندوه و عیشش ماتم است،عمر کوته آروزهای دراز،کارهابسیار و فرصتها کم است.

**********************

شکسته های دلت را به بازار خدا ببر،خدا خود بهای شکسته دلان است.

**********************

کسى باش که عمرى با تو بودن،یه لحظه و لحظه اى بى تو بودن،یه عمر باشه

**********************

چقد سخته به اونیکه دوسش داری،پر و بال بدی،اما وقتی یاد گرفت واسه تو نپره

**********************

میگن دلتنگى قشنگترین هدیه ى عشقه!حالامن بااین هدیه ى قشنگ تو چیکارکنم

**********************

عاشق پروازهستم، مقصدم چشمان تو

یاس پرپرگشته ام من، مرهمش دستان تو

بودنم بابودنت معنای دیگرمیدهد

حال من خوش میشود،با آن لب خندان تو

**********************

یادت رابه تمام دنیا نخواهم فروخت بی آنکه ذره اى به یادم باشى

**********************

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشا ی تو

.همین یک لحظه باقی است

**********************

بر دوش دلم بارغمت سنگین است دور از تو همیشه قلب من غمگین است.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://mahvare90.blogsky.com/

سلام وبلاگ جالبی داری میای تبادل لینک کنیم یه سربزن پشیمون نمیشی بازدید من هم بالاست منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد