پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس ناز و خوشگل

بهترین محبتهای پاک تقدیم، به دلهای پرمهری که مار افراموش نمیکنند

**********************

روی خرابترین خرابه تخت جمشید می نویسم ، خرابتم رفیق ...

**********************

شب شکست، پیمان شکست، عهدی شکست، قلبی شکست، با شکست هرشکستی بر دلم آهی نشست

**********************

تا  خاطره ها رو سهمیه بندى نکردن بگم خاطرتو خیلى میخوام

**********************

دوست داشتن را باید از برگ درختان یاد گرفت ، وقتی زرد میشند ، وقتی از درخت جدا میشند ، پای همون درخت می افتند ، میمیرند

**********************

هر شب به فکرت نازنین تا صبح خلوت میکنم

هر دم به شوق دیدنت اخمی به ساعت میکنم

**********************

پس از این بى وفایى ها نمى خواهم تورا هرگز،تو باش و هرچه خواهى کن که من رفتم"خداحافظ"

**********************

یاد منو گم نکنی اسیره مردم نکنی،مجنونتو تورو خدا سردرگم نکنی،تنهام نزاری بی خبر بیان بگن رفتی سفر،خدا نیاره بشنوم از عشق من کردی حذر

**********************

عشق گاهی ازدوری بهتر است،عاشقم کرده ولی گفته صبوری بهتراست،توی قرآن خوانده ام،یعقوب یادم داده است،دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است

**********************

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم ، در این قصه پر حادثه حاضر باشم ، تا تو پری باشی و آنسوی دریا بروی ، من به سودای تو یک مهاجر باشم

**********************

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم

شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم

تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم

تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم

**********************

قطار ! راهت را بگیر و برو

نه کوه توان ریزش دارد !

نه ریز علی پیراهن اضافه !

دیگه هیچ چی مثل سابق نیست

**********************

عجب موجود سخت جانیست دل!

هزاربارتنگ میشود،میشکند،میسوزد،میمیرد وبازهم برایت میتپد

**********************

به یکى گفتم قلب شکسته نمى خرى گفت اکه ارزش داشت نمى شکستش

**********************

نمى رنجم اگرباورندارى عشق نابم را/که عاشق ازعیار افتاده دراین عصرعیارى

**********************

تمام مزرعه را مترسکها خوردند؛بیچاره کلاغها که زیر بار تهمت سیاه شدند (چگوارا)

**********************

بـــــــاقلبـــــــے ازعــــــشق

بـــــــاخطـــــے ازحریرمحبت

بر روی یک برگ کهنه از یاس مینویسم دوستت دارم

**********************

ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ و فلک / هرکه از دیده ی مان رفت ز خاطر ببریم

**********************

ثانیه ها ، روزها ، ماهها ، حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند ...

**********************

صداقت تنها امتحانی است که در آن نمی توان تقلب کرد

پس صادقانه به یادتم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد