پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عشقولانه جدید و بامزه

اس ام اس های عاشقانه جدید و بامزه

احساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است / هر وقت که در هوای تو می چرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است.

فرستنده : مریم از شیراز

********************

خطی کشید روی تمام سوال ها / تعریف ها، معادله ها، احتمال ها / خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد / با عشق ممکن است تمام محال ها

فرستنده : 1230***0912

********************

از کلام دلنشینت مست و شیدا می شوم / با نگاه نازنینت در تو پیدا می شوم
هر شب و روز جلوه گر در سجده گاهم می شوی / در حریم ساحل عشق ، موج دریا می شوم .

فرستنده : 9097***0918

********************

این بار تو بگو دوستت دارم ، نترس ، من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید !

فرستنده : 5045***0937

********************

در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم / در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایم
در جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم . . .

فرستنده : 9247***0915

********************

@@

چشمام شوق دیدنتو داشت,فرستادمشون ببیننت

فرستنده : 3780***0915

********************

به همین زودی ها اعدامت میکنن... میدونی چرا؟ چون مهربونیت منو کشته! قاتل!!!

فرستنده : 7337***0936

********************

خاک من gel شود و gol شکفد از gel من ، تا باد مهر تو بیرون نرود از del من ای gol من.

فرستنده : 6365***0937

********************

یک قلب سرشار از محبت و یک دنیا عشق تقدیم به کسی که هر روز بیشتر از دیروز دوستش دارم.

فرستنده : 6348***0938

********************

اینه توی دلم باعشق تورنگ شده اس ام اس بهونه است دلم برات تنگ شده

فرستنده : 6348***0938

********************

هزاران شاخه گل یاس از گلستان کوچک قلبم پیشکش وجود اسمانیت.

فرستنده : 3780***0915

********************

همیشه نگاهی را باور کن که گرچه از تو دور است ولی چشم انتظار دیدن توست.

فرستنده : دانش از تهران

********************

نیلوفر تنها گلیه که برای زنده موندن باید دور یه گل دیگه بپیچه  ، اجازه هست نیلوفر زندگیت بشم؟

********************

چه غم داری به دل ای نام تو آرام جان / که در وصف تو قاصر گشته این دست و زبانم/ بهشتم دوزخ و آبم چو آتش وقت دوری/ ندارد بیش از این ذهن و دلم تاب صبوری.

********************

خدا یکتاست ، قلب تنهاست ، عمر تکرار لحظه هاست و کسی که اینو میخونه عزیز دل ماست.

********************

بیا بامن دلم تنهاترین است/ نگاهت در دلم شورآفرین است / مرا در شعله عشقت بسوزان / که رسم دوستداریها همین است.

********************

صفای باطنت را دوست دارم/ کلام و ظاهرت را دوست دارم/ توگرچه دوری از من ای عزیزم / وفای حاضرت را دوست دارم.

********************

به پایت افتاده ام

.

.

.

تا به دستت بیاورم.

********************

دلبسته چشمان نجیبت شده ام / آویخته ی دار صلیبت شده ام / دیشب دلم از رهگذری مست شنید / در قرعه عاشقی نصیبت شده ام.

********************

این ناز که میکنی خریدن دارد / این دل به هوای تو تپیدن دارد / این قصه شبیه بهترین خاطره ها / هر روز برای من شنیدن دارد.

********************

    /""\      /""/

   / * * \ / */

 / * /\ * * /
/__/  \__/afasami
.

فرستنده : 5328***0936

نظرات 2 + ارسال نظر
ویدا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

خیلی باحالی

الهه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

خیلی قشنگ بود مرسی از احساست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد