پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

توپ ترین اس ام اس های عاشقانه

توپ ترین اس ام اسهای عاشقانه مرداد 90

باغ زندگی قشنگه اگه باغبون تو باشی ، همه گلها میمیرن اگه یه لحظه نباشی.

فرستنده : 6348***0938

******************

بیا تا لیلی و مجنون شویم افسانه اش با من ، خدا عاشقان را غم مده ، شکرانه اش با من . . .

فرستنده : 6984***0937

******************

اگر بودی دلم رسوا نمیشد ، دوباره چشم من دریا نمیشد
اگر بودی نگاه بی پناهم ، میان مردمان تنها نمیشد . .

فرستنده : عقیل از زابل

******************

کاشکی بدونی بودنت , نبودنت یا تا ابد ندیدنت

 بهانه ای نمی شود برای از یاد بردنت.

فرستنده : محسن

******************

عشق فراموش کردن نیست بخشیدن است.
گوش کردن نیست  درک کردن است.
دیدن نیست احساس کردن است.
جازدن و کنار کشیدن نیست صبرکردن و ادامه دادن است... ، حتی تنها.

فرستنده : 7319***0935

******************

هرکی عاشق میشه میگه : میمیرم برات اما من میگم میمونم باهات .

فرستنده : 9214***0919

******************

دست بکن تو موهات یه تارشو بگیر ، گرفتی؟
همونو به دنیا نمیدم.

فرستنده : 9214***0919

******************

باور کن آن میم مالکیتی که به آخر اسمم اضافه میکردی بزرگترین و زیباترین عاشقانه ای بود که میشنیدم.

فرستنده : 4800***0939

******************

فاصله ها مهربانیت را از دلم پاک نمیکنند ثانیه ها را میشمارم تا لحظه ی دیدار.

فرستنده : 7309***0917

******************

تو در زمین شاه منی در آسمان ماه منی ، ستاره و شمع منی ، همیشه در قلب منی.

فرستنده : 6215***0915

******************

حرفات تلخه اما عسل منی ، به یادم نیستی اما زندگی منی ، به فکرم نیستی اما رویای منی ، با من نیستی اما نفس منی ، مهربان نیستی اما دنیای منی.

فرستنده : 5921***0919

******************

غم اگر سیرم کند ، غصه اگر پیرم کند ، دست بزرگ آسمون اگر زمین گیرم کند ، بازم میگم دوست دارم.

فرستنده : 0202***0936

******************

همیشه نهایت دلتنگی ابر باران است و نهایت دلتنگی من تو.

فرستنده : 0591***0919

******************

هرزگاهی دریا هوس میکنه به ساحلش سری بزنه ، مهم نیست که ساحل تحویلش بگیره یانه ، مهم اثبات وفاداریشه!

فرستنده : 8396***0913

******************

کاش از این فاصله حس میکردی لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند.

فرستنده : 8396***0913

******************

به همه دنیا بگو نگاه تو سهم منه هرجای دنیا که باشی دلم برات پر میزنه.

فرستنده : دانش از تهران

******************

به نام خدا خالق انسان ، به نام انسان خالق غم ها
به نام غمها به وجد آورنده اشک ها ، به نام اشک تسکین دهنده قلبها
به نام قلب ها ایجادگر عشق ، و به نام عشق زیباترین خطای انسان

فرستنده : 9865***0916

******************

برای دیدن آرشیو جدیدترین اس ام اسهای عاشقانه روی لینک زیر کلیک کنید :

آرشیو جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

نظرات 3 + ارسال نظر
ariapix پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.ariapix.net

سلام دوست عزیز - برای تبادل لینک تماس میگیرم.

اگر موافق هستید ما را با نام " فقط عکس بازیگران" لینک کرده و لینک خود را برای ما ارسال کنید ( از قسمت تماس با ما )

منتظر شما هستم - به امید همکاری های بیشتر

آرام پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ http://aram1376.blogfa.com

سلام دوست گرامی. من شما رو تو وبلاگ خودم لینک کردم. شما هم منو تو وبلاگ خودت لینک کن.
http://aram1376.blogfa.com
دانلود بازیهای قدیمی و جدید

iman سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او

پر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت: یا رب ار چه خوارم کرده ای؟

بر طبیب عشق، زارم کرده ای؟

جام لیلا را به دستم داده ای

اندر این بازی شکستم داده ای

نشتر عشقش به جانم میزنی

دردم از اوست آنم میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد