پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جدید جدید تیرماه 90

وقتی دلت تنگ شد
وقتی چشات تر شد
وقتی دیگه نبود کسی
دیگه نبود همنفسی
بدون که اینجا هست
کسی که تو براش همه کسی.

فرستنده : 3957***0938

*******

یادمان باشد که همیشه ذره ای حقیقت پشت هر " فقط یه شوخی بود" کمی کنجکاوی پشت " همینطوری پرسیدم" قدری احساسات پشت " به من چه اصلا" مقداری خرد پشت " چه میدونم" و اندکی درد پشت " اشکال نداره وجود دارد.

فرستنده : 4813***0938

*******

دلم قرار نداره ، راه فرار نداره ، پیام دادم تا نگی فلانی مرام نداره.

فرستنده : 6321***0917

*******

اشک چشام جمع شده ؛ یواش یواش سنگ شده ؛ خبرنداری چه اندازه دلم برات تنگ شده!

فرستنده : 6321***0917

*******

این واسه تو
بو
و
و
و
و
ق

چیه؟ نکنه حق ندارم بوق بزنم؟!

فرستنده : 8972***0937

*******

آیا وکیلم شما را تا ابد دوست خودم کنم با هدیه ی ناقابل یعنی :
یک دل
یک دنیا صفا
یک دنیا محبت
یک دنیا دوست داشتن
یه عالمه شیطونی
وکیلم؟؟

فرستنده : 8972***0937

*******

خواهم امشب باخدا خلوت کنم / از درون خود کمی صحبت کنم / از نواقص ها و رنجش های خود / از قضاوت ها و سنجش های خود / از توقع های بیجای خودم / از حماقت های پیدای خودم / از خدا خواهم مرا یاری کند / نقصهایم گیرد و کاری کند.

فرستنده : 7738***0917

*******

اگه گواهینامه موتور داری سریعا خودتو به کارخونه چی توز برسون آخه میمونشون فرار کرده فورا به یه میمون نیاز دارند.

فرستنده : 6769***0913

*******

میدونی فرق تو با گوسفند چیه؟
.
.
.
.
هیچ فرقی ندارید!!

فرستنده : 0874***0939

*******

هروقت دلم تنگ میشه میام پشت در قلبت هی در میزنم پس وقتی دیدی قلبت میزنه بدون دلتنگتم.

فرستنده : 4877***0936

*******

عشق چیست که همه از آن میگویند؟
ع : عبرت زندگی
ش : شلاق زمانه
ق : قصاص روزگار
اما افسوس و صدافسوس که شلاق زمانه را خوردم ، قصاص روزگار را کشیدم! اما عبرت نگرفتم.

فرستنده : 8424***0939

*******

تو تنها آشنا هستی که قلب مهربان داری، دلی با وسعت دریا به رنگ آسمان داری.

فرستنده : 6348***0938

*******

گزارش دادند که خوشگلا رو میگیرن! ما که فراری هستیم خوشبحالت راحتی!

فرستنده : 8381***0936

*******

درون دل که پیدانیست ، پراز زندان و زندانیست ، تورا محکوم دل کردم ، نمی دانم دلیلش چیست ، سبب شاید همین باشد بدون تو نباید زیست!

فرستنده : 0503***0913

*******

ماکه گفتیم مال یاریم ، غیردل چیزی نداریم ، بی شما خزون سردیم با شما عند بهاریم.

فرستنده : 0503***0913

*******

حافظ از چشمان قشنگ تو غزل ساخت هرکس که تورا دید به چشمان تو دل باخت ، نقاش غزل تا که به چشمان تو پرداخت ، دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت.

فرستنده : 0503***0913

*******

اتل متل تو ماهی ، دیدم که چشم به راهی ، برات پیام نوشتم نگی دوست نداشتم.

فرستنده : دانش از تهران

*******

منم تنهاترین تنهای دنیا ، تویی زیباترین زیبای دنیا ، نگاهت را بنازم ای نگارم ، فدای تار مویت هرچه دارم.

فرستنده : دانش از تهران

*******

نظرات 5 + ارسال نظر
ستایش سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://funmehr.com

سلام خوبین؟ برا تبادل لینک مزاحم شدم اگه مایل بودید ما رو با اسم سایت تفریحی فان مهر لینک کنید و در قسمت نظرات بهم بگید با چه اسمی لینکتون کنم/ممنون

پیچ رنک گوگل ما 2

melina سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.toopfun.com

سلام سایت زیبایی دارید اگر مایل به تبادل لینک هستید لطفا لینک سایت منو قرار بدین و در قسمت نظرات منو مطلع کنید در کمتر از 2 ساعت لینک شما قرار داده خواهد شد با تشکر
page rank: 2
عنوان:سایت تفریحی توپ فان
ادرس:http://www.toopfun.com
شرح:اس ام اس , عکس بازیگران , فال و طالع بینی , سایت تفریحی توپ فان

JOJO سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://JOJOSMS.IR

سلام
لینک من رو حذف کردید چرا ... اگه نمی خوایید بگید تا منم حذف کنم . فیلتر شده بودیم !!!

http://www.jojosms.ir/

یک میلیارد اس ام اس

reza چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.difdifi.com

با سلام و خسته نباشید خدمت همکار گرامی

سایت ما با توجه به زمان اندکی که از راه اندازی آن می گذرد توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و رتبه خود را در موتور جستجوی گوگل (پیج رنک)خود را به 3 برساند. از این رو در صورت تمایل سایت ما را با مشخصات زیر لینک کنید و اطلاع دهید تا نسبت به درج لینک شما نیز اقدام کنیم.« در نظر داشته باشید که لینک ما حتما باید در صفحه نخست و تمام صفحات سایت قرار بگیرد »
در صورت موافقت با تبادل لینک نیز می توانید اطلاع دهید تا ابتدا ما شما را لینک کنیم
همچنین رتبه الکسا سایت ما 135.402 می باشد
Page Rank = 3

سایت تفریحی دیف دیفی
www.DIFDIFI.com

با تشکر
مدیریت سایت تفریحی دیف دیفی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام چقد پیشنهاد داری معروف شدیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد