پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های کمیاب و جدید

گرچه آلوده دنیای غریبم اما ، سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ، دستانم اگر عاطفه را می فهمند با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم.

فرستنده : فاطمه 16ساله از آبادان

++++++++++++

آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس میکنی ؛ به خاطر بیاور که زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است

فرستنده : 6193***0935

++++++++++++

زندگی وقتی قشنگه که دلی واسه دلی تنگ بشه. الان زندگیم خیلی قشنگه چون دلم برای تو تنگه.

فرستنده : فاطمه 16ساله از آبادان

++++++++++++

جاده عشق همسفر میخواست و من تورا برگزیدم به خاطر قلب مهربانت بامن بمان و بدان خلوت دلم همیشه آشیانه توست.

فرستنده : 3576***0911

++++++++++++

گفتی که دگر درتو چنان حوصله ای نیست / گفتم که مرا دوست نداری گله ای نیست / رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت / بگذار که بسوزد دل ما مسئله ای نیست.

فرستنده : 0511***0919

++++++++++++

وقتی از فکرغزلهایت دلم آتش گرفت،باورم کردی ولیکن باورت آتش گرفت،درد من را باقفس گفتی،صدایت دود شد،مرغ عشقت سوخت،بال کفترت آتش گرفت،خیس باران آمدی،سرما سیاهت کرده بود،آنقدر بوسیدمت تاپیکرت آتش گرفت،گفته بودم من لبالب آتشم پروانه جان،پس چرا پروا نکردی تاپرت آتش گرفت

فرستنده : 4813***0938

++++++++++++

از فراق تومرا هر نفسى صدآه است/ از توغافل نیستم اى دوست، خدا آگاه است.

فرستنده : 2379***0938

++++++++++++

بودنت هدیه ای است برای قلب کوچکم و ارزوی من شادی دل دریایی توست

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++

زندگی حکمت اوست،چند برگی راتو ورق خواهی زد،مابقی راقسمت. قسمتت شاد.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++

گفته بودی گنج در ویرانه هاست!/راست گفتی،چون وجودت در دل ویران ماست.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++

دیشب ازدفترعمرم صفحاتی خواندم;چون به نام تورسیدم لحظاتی ماندم;

همه دفترعمرم ورقی بیش نبود;

همه در دفترمن:

حسرت دیدارتو بود.

فرستنده : میناوعلی دانشیار

++++++++++++

اتل متل دلتنگی،عجب حس قشنگی،دلم کرده هوایت،جان ودلم فدایت!!

فرستنده : 5761***0935

++++++++++++

پروانه پر... گنجشک پر...کلاغ پر ... دل من واسه تو هر دقیقه پر.پر

فرستنده : 6348***0938

++++++++++++

مثل باران چشم هایت دیدنی است، شهر خاموش نگاهت دیدنیست، زندگانی معنی لبخند توست، خنده هایت بی نهایت دیدنی است

فرستنده : 5896***0913

++++++++++++

در میان رفقا اشرف دلدار تویی، در ترازوی وفا من کم و بسیار تویی

فرستنده : 5896***0913

++++++++++++

گاهی مثل باران باید بارید ، زندگی بخشید ،طراوت داد

.

.

.

.

.

.

.

و رفت …………

فرستنده : 5002***0938

++++++++++++

ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست

چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست

از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام

ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست.

فرستنده : 2667***0938

نظرات 1 + ارسال نظر
Master.AK شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.mihancamp.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
ممنونم از سایت زیبا و مطالب عالیتون
میخواستم با سایت شما تبادل لینک کنم اگر شماهم مایل به تبادل لینک هستید لطفا با عنوان میهن کمپ و آدرس
http://www.mihancamp.com
لینک کنید و بهم خبربدین تا سریع لینکتون کنم
پیج رنک میهن کمپ : 3
منتظر خبرتون هستم با تشکر
مدیریت پورتال تفریحی میهن کمپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد