پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس تیر 1390

اس ام اس جدید تیرماه 90

اینجا همه خوبند خیالت راحت ! من مانده ام و چهار تا هم صحبت ، این گوشه نشسته ایم و دلتنگ تو ایم من...عشق...خدا...عقربه های ساعت

فرستنده : 5136***0912

**********************

پیداست که دل کندن اگر آسان بود / فرهاد به جای بیستون دل میکند!

فرستنده : علی فتوحی از داراب

**********************

قفس داران سکوتم را شکستند / دل دائم صبورم را شکستند / به جرم پابه پای عشق رفتن / پروبال عبورم را شکستند / مرا از خلوتم بیرون کشیدند/ چه بی پروا حضورم را شکستند / تمنا در نگاهم موج میزد / ولی رویای دورم را شکستند.

فرستنده : 6348***0938

**********************

عشق قویترین سپاه است ، زیرادر یک لحظه بر قلب ، مغز و جسم حمله می کند.

فرستنده : 3012***0935

**********************

هیچ میدونی اکسیژنی؟هروقت میخوام چند لحظه بی خیالت شم خفه میشم...

فرستنده : زی زی جون

**********************

تنها شادی زندگیم این است که هیچکس نمیداند تا چه حد غمگینم...

فرستنده : زی زی جون

**********************

دردریاى عشقت شنا کردم

،

،

،

،

،

،

ناگهان قورباغه اىدیدم فرارکردم

فرستنده : 1912***0938

**********************

"""مواظب این اس ام اس باش،چون یه دل توش هست که خیلى هواتوکرده!

فرستنده : 6743***0937

**********************

زلزله در شهر حیف نون 700 نفر کشته داد. 5 نفر بر اثر زلزله ، 695 نفر هنگام تقسیم چادر.

فرستنده : 1515***0935

**********************

اجازه هست عاشقت بشم ، عکس چشاتو بکشم ، کاشکی یه کم عاشق بشی تا بدونی چی میکشم.

فرستنده : 5242***0939

**********************

خوشبختی در سه جمله است
تجربه دیروز. استفاده ی امروز . وامید به اینده
ولی مازندگی مان رادر این سه جمله تباه می کنیم
حسرت دیروز. اتلاف امروز.وترس از اینده ( دکتر شریعتی )

فرستنده : مریم از تهران

**********************

به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه.غم تو دلت نباشه...

فرستنده : 2492***0939

**********************

من بیادت هستم،چه به هنگام دعا،چه به هنگام نشستن به لب پنجره خاطره ها

فرستنده : 6348***0938

**********************

ما خوب یاد گرفتیم در آسمان مثل پرندگان باشیم و در آب مثل ماهیها. اما هنوز یاد نگرفتیم روی زمین چگونه زندگی کنیم ( ریچارد نیکسون )

فرستنده :9200***0935

**********************

دکتر شریعتی : دلهای بزرگ و احساسهای بلند عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند.

فرستنده : 8593***0938

**********************

اینجا که دنیا اسمشه ، غربت نشینی رسمشه ، دنیا یه روز خودکشیه ، یه روز پر از دلخوشیه ، اما برای ما فقط یه تابلوی نقاشیه.

فرستنده : رها

**********************

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام ، نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام ، من همان قالی پاخورده خاک آلودم که دلم را به تمنای دلت باخته ام.

فرستنده : 6348***0938

**********************

میگن نارنگی چون پوستش زود کنده میشه پیش مرگ همه میوه هاست! نارنگیتم هلو.

فرستنده : 6348***0938

نظرات 3 + ارسال نظر
DaniyalOnline شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.daniyalonline.com

سلام
سایت زیبایی دارید
من می خواهم با شما تبادل لینک کنیم
لطفا من را لینک کنید
به نام
پرتال تاریخی دانیال آنلاین
http://www.daniyalonline.com
بعد به من بگویید سریع لینکتان می کنم
خیلی خوشحال میشوم که با شما تبادل لینک داشته باشم
منتظر پاسختان هستم
daniyalabai@Yahoo.com

teenager دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://teenager2.blogfa.com/

سلام

تا حالا بهترین های اینترنت رو دیدی ؟

یوسف سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ http://jokehalal.com

سلام دوست و همکار عزیزم وبلاگ بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با

جوک و جک حلال لینک کنید

هم اکنون سایت من جزء پربازدیدترین و محبوب ترین سایتهای تفریحی ایرانی هست که
جز’ سایتهای پربیننده طنز و جوک نیز میباشد . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید
مشخصات فنی سایت ما
هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 5000 تا 8000 هست.
سایت ما نیز از قدرت ایندکس بالا
و پیج رنک 3 گوگل برخوردار است

http://jokehalal.com

سایت ما در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ثبت شده است

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...[بدرود][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد