پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس تیر 90

جدیدترین اس ام اس های تیرماه 1390

دوستان برای دیدن آرشیو کامل اس ام اس های جدید روی لینک زیر کلیک کنید :

آرشیو کاملی از جدیدترین و داغ ترین اس ام اسهای سال 1390

ما آمده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. هرکسی چرای زندگی خود را یافت با هر چگونه ای خواهد ساخت.

فرستنده : 4003***0935

++++++++++

به علت زن ذلیلی مردهای این دوره و داشتن خاصیت زنانه اکثر مردها و کمبود (نبود) مردهایی چون حشمت فردوس امسال روز مرد مجددا روز زن اعلام شد بزن اون دست قشنگه رو به افتخار خودمون روزمون مبارک.

فرستنده : 9278***0939

++++++++++

"فراموش کردن عزیزترین کس،لطمه زدن به قانون خاطره هاست همیشه به یادتم"

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

مابرنده ایم اگرلحظه هاى شیرین امروز راقربانى اتفاقات تلخ دیروزنکنیم.

فرستنده : 4003***0935

++++++++++

عشقت اگر به دلم بتابد چه کنم ، مهرت به سرای من اگر بتابد چه کنم ، یک دم به سوال من جوابی بده ای دوست ، روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم؟

فرستنده : 8421***0919

++++++++++

بیماردلان ، اگر درخشیدی حسادت می کنند و اگر افتادی شماتت ، الهی همیشه بدرخشی.

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

باتو آغاز میکنم تو عشق و دنیای منی ، با تو به آخر میرسم تو خط پایان منی.

فرستنده : 6016***0916

++++++++++

حافظ گشوده ام، و چه زیباست فال تو--- حتما قشنگ میشود امسال حال تو--- با آن زبان فاخروایرانی اصیل:--- فرخنده باد روز وشب وماه و سال تو

فرستنده : 6124***0936

++++++++++

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد،لحظه هایت آرام...

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

با همه چشم انتظاری با پیامت دلخوشیم ، ای قرار بیقراری ساحل آرامشم. گاه گاهی پربزن تا خلوت تنهاییم تا ببینی در فراقت من چه رنجی می کشم...

فرستنده : 6124***0936

++++++++++

دوستی با هرکه کردم خصم مادرزاد شد / آشیان هرجا گرفتم لانه صیاد شد/ آن دوستی که با صدجان و دل پروردمش / عاقبت تیغی بر دست و دلم جلاد شد!

فرستنده : 1881***0937

++++++++++

دوستی مثل رابطه چشم و دست میمونه وقتی دست زخم میشه چشمات گریه میکنه اون وقت دستت اشکات رو پاک میکنه.

فرستنده : 3589***0938

++++++++++

><(((>     ><(((>

><(((>     ><(((>

ماهی برات فرستادم تا بخوری و ببینی که چقدر مزش با علف فرق داره!!

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

تا آخر این sms رو بخونی تبدیل به یه طاووس میشی!
.
.
.
اجی مجی لاترجی
.
.
.
حالا ناراحت نشو،اگه طاووس نشدی،خر که شدی!

فرستنده : 5934***0914

++++++++++

امشب دوباره یاد تو داغ دلم رو تازه کرد،،،
نبودنت کنار من غمهامو بى اندازه کرد.

فرستنده : 9656***0936

++++++++++

همین الان یه منبع ناشناس که نخواست اسمش فاش بشه خبری رو اعلام کرد که نخواست پخش بشه.

فرستنده : سحر از بابل

++++++++++

خیلی بی فرهنگی و بی شعوری
.
.
.
.
.
.
در جامعه امروز بیداد می کنه!

فرستنده : 7854***0918

++++++++++

برای محبت هایی که عمیقند

ندیدن ونبودن هرگز بهانه ی از یاد بردن نیست

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

من آن غریبه ی دیروز ، آشنای امروز و فراموش شده ی فردایم. در آشنایی می نویسم تا در فراموشی یادم کنی.

فرستنده : 2560***0912

++++++++++

اون چیه ماست میریزن توش بعدشم باهاش شلیک میکنن؟ خوب معلومه تفنگه دیگه. ماست هم نکته انحرافیش بود!!!!

فرستنده : دانش ازتهران

++++++++++

این اس ام اس رو تا 3 روز دیگه بخون
.
.
.
میگم نخون
.
.
نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون سه روز دیگه بهت میدم.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

از سکوت پرسیدم برای دوستم چه بنویسم؟ گفت بنویس مارا چون روزگار فراموش نکن.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

یک روز رسد غمی به اندازه کوه ، یک روز رسد نشاط اندازه دشت. افسانه زندگی چنین است عزیز: در سایه کوه باید از دشت گذشت.

فرستنده : 6040***0939

نظرات 2 + ارسال نظر
arezoo پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

merc aziz.
khob bod.

arezoo پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

merc aziz.
khob bod.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد