پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس احساسی و عارفانه جدید

اس ام اس احساسی و عارفانه جدید

افسار دلم دست خدا بود چنین شد
ای وای اگر دست خودم بود چه میشد
مقصود خودم مهر و وفا بود چنین گشت
گر مقصود من جور و جفا بود چه میشد.

فرستنده : 0725***0939

+++++++++++

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه قصدی زد و رفت ، خواست تنهایی مارا به رخ ما بکشد طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت.

فرستنده : 2563***0918

+++++++++++

میبینی خدا؟؟
داشتیم بازی میکردیم اون رفت چشم گذاشت من رفتم قایم شدم اما اون بجای من یکی دیگه رو پیدا کرد و من برای همیشه گم شدم.

فرستنده : 2058***0912

+++++++++++

گاه دلتنگ میشوم ، دلتنگتر از همه دلتنگها ، گوشه ای مینشینم و میشمارم حسرتها را و محاکمه میکنم وجدانم را ، من کدام قلب را شکستم و کدام احساس را له کردم و کدام خواهش را نشنیدم و به کدام دلتنگی خندیدم که اینچنین دلتنگم.

فرستنده : حسام

+++++++++++

هر آنچه خواستم نیامد به دست! چون که بیگانه بودم در این دنیای پست! پی آب بودم کوزه به دست! چون که آب یافتم کوزه شکست!

فرستنده : 7944***0936

+++++++++++

غروب برات جه سخته وقتى غریبه باشى وقتى عزیزى دارى ولى بیشش نباشى

فرستنده : 9660***0939

+++++++++++

گفته بودم با تو رسم عاشقی اینگونه نیست پیش یار از دیگری افسانه گفتن خیره گیست ، در خم بی راه از خود پشت پاخوردی دریغ ، رفت عمری و ندیدی از کجا خوردی دریغ.

فرستنده : 8041***0936

+++++++++++

نه تو مانی و نه اندوه نه هیچ یک از مردم این آبادی ، به حباب لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت ، غصه هم میگذرد آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند. لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز.

فرستنده : 4725***0937

+++++++++++

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم ما بر زمینی زندگی میکنیم که هر روز خودش را دور میزند.

فرستنده : Nafas

+++++++++++

دیشب به سیل اشک ره خواب میزدم
نقشی به یاد خط تو بر آب میزدم
ابروی یار درنظر و خرقه سوخته
جامی به یاد تو گوشه محراب میزدم.

فرستنده : امید

+++++++++++

ماهی ها اصلا کینه ای نیستند اگر برای هم خط و نشون بکشند توی آب میکشند که زود از بین بره

فرستنده : 6012***0919

نظرات 4 + ارسال نظر
[javane-irani] جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://javane-irani.ooq.ir/forum

سلام دوست من
خوبی؟
به من هم یه سر بزن
گروه اینترنتی جوان ایرانی

[javane-irani] جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://javane-irani.ooq.ir/forum

سلام دوست من
خوبی؟
به من هم یه سر بزن
گروه اینترنتی جوان ایرانی

ارش یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.arashpic.com

سلام وب خوبی داری به من هم سر بزن و اگه با تبادل لینک موافق هستی ما رو با نام آرش پیک.کام لینک کنید و خبرم کنید تا لینکتون کنم.

http://www.arashpic.com

دخترتنها یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.elone-11.blogfa.com

من خاکستر می شوم
تو اما
تنها سیگاری را می بینی
که تمام می شود ...!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد