پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس بامزه و جدید

اس ام اسهای بامزه و جدید ارسالی شما دوستان

مثل AسموN که تنها OمیدSH چندتا ستاRست ، DیدNE تو VAسه من عمرE 2باRست.

فرستنده : 5175***0938

++++++++++++ 

('_')

<¡¡¡>

_\\_

چیه؟

دلم تنگ شده میخوام وایسم نگات کنم مشکلیه؟

فرستنده : 3898***0935

++++++++++++

خدایا آنکس که صادقانه یادم میکند،هرلحظه عاشقانه یادش کن...

فرستنده : 1525***0937

++++++++++++

تومپندارکه خاموشى من ذکر فراموشی توست/ بلکه هرلحظه دلم مست تماشایى توست

فرستنده : 9017***0913

++++++++++++

گاهی خدا آنقد صدایت را دوست داردکه سکوت می کندتاتوبارها بگویی خدای من.

فرستنده : 9442***0936

++++++++++++

ماییم که درظلمت شب یادتوهستیم" دردام بلاخفته زبیدادتوهستیم" ماییم که باتیشه زنیم ریشه خودرا"دلخوش به همینیم که رفیق توهستیم"

فرستنده : 9673***0936

++++++++++++

قشنگترین نگاهم رابراىتوکنارگذاشتم

تابدانى باتمام وجودم منتظردیدار

توام

فرستنده : عبدالله از خرمشهر

++++++++++++

عشق یعنی علاقه*نه کفگیرو ملاقه

دوست دارم1عالمه*قدسر1قابلمه

دوست دارم همیشه

بی تو هرگز نمیشه

فرستنده : 9437***0917

++++++++++++

---¤---

میدونی این چیه؟یه تارموته که با دنیا عوض نمیکنم حتی اون شپش وسطشو

فرستنده : 0592***0936

++++++++++++

زندگی دفتری ازخاطره هاست...یک نفردردل شب،یک نفردردل خاک،یکنفر همدم خوشبختى هاست، یک نفر همسفر سختى هاست، چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد ما همه هم سفر و رهگذریم... آنچه باقیست فقط خوبیهاست.

فرستنده : 9687***0916

++++++++++++

خواستم یه sms توپ واست بفرستم وسط راه منفجر شد همه فهمیدن که دوستت دارم.

فرستنده : 0303***0938

++++++++++++

اگر سنگم زنی سنگت ببوسم
اگر زهرم دهی زهرت بنوشم
اگر غسلم دهی با آب و کافور
کفن پاره کنم دستت ببوسم.

فرستنده : 1596***0938

++++++++++++

هشدار به آقایان :
در آستانه روز زن با تغییرات ناگهانی زنان مثل مهربانی ناگهانی ، مظلوم نمایی ، کلاس گذاشتن در حد تیم ملی و حرفهای قشنگ مواجه میشوید پس خر نشوید که هدیه دلخواهشان را بخرید ( ستاد مقابله با مکر زنان )

فرستنده : 5175***0938

++++++++++++

اس ام اس روانشناسی :
توی کدوم یک از این خونه ها دوست داری زندگی کنی؟
سنگی
آجری
شیشه ای
طلایی
چوبی
آهنی
کاهگلی
آتشی
و اما جواب :
سنگی : شکاک
آجری : مغرور
شیشه ای : صاف و ساده
طلایی : عقده ای
چوبی : عمیقا دوست داشتنی
آهنی : ترسو
کاهگلی : مهربان و بامحبت
آتشی : عصبانی

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++

دست
دست
دست
دست
دستا شله
دست
دست
آهان
بیا
ماشاالله
طرح شادسازی جوانان

فرستنده : 4153***0917

++++++++++++

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم ما بر زمینی زندگی میکنیم که هر روز خودش را دور میزند.

فرستنده : Nafas

++++++++++++

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه قصدی زد و رفت ، خواست تنهایی مارا به رخ ما بکشد طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت.

فرستنده : 2563***0918

++++++++++++

باستان کاران تبانی کرده اند / عشق را هم باستانی کرده اند / هرچه آدمها طلایی تر شدند / عشقها مومیایی تر شدند / رفته رفته عاشقان هم کم شدند / نسلی از بیگانگان آدم شدند.

فرستنده : 4153***0917

++++++++++++

قشنگترین غزلم را در دل شب برای چشمان تو گفتم ، پس تو نیز قشنگترین لبخندت را برای لحظه ی دیدار نگه دار.

فرستنده : 7149***0939

++++++++++++

میبینی خدا؟؟
داشتیم بازی میکردیم اون رفت چشم گذاشت من رفتم قایم شدم اما اون بجای من یکی دیگه رو پیدا کرد و من برای همیشه گم شدم.

فرستنده : 2058***0912

++++++++++++

دیشب به سیل اشک ره خواب میزدم
نقشی به یاد خط تو بر آب میزدم
ابروی یار درنظر و خرقه سوخته
جامی به یاد تو گوشه محراب میزدم.

فرستنده : امید

++++++++++++

یارو با زنش دعواش میشه میگه:به خدا اگه به خاطریارانه نبود میکشتمت!

فرستنده : 6638***0936

نظرات 1 + ارسال نظر
amir جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.rabinsoft.com

با سلام وب خوب و با محتوایی دارید اگه با تبادل لینک با ما موافق هستید ما رو با عنوان
رابین سافت لینک کنید
http://www.rabinsoft.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد