پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس دلتنگی و غمگینانه

جدیدترین اس ام اس های دلتنگی و غمگینانه ارسال شده توسط شما

یادگاری از تو مونده این اقاقیای وحشی ، با زبون بسته میگن تو دیگه دوسم نداشتی ، خشک و پژمرده تر از من به نگاهم خیره موندن ، یاد اون روزها و امروز تو دل انگاری سوزوندن ، جای خالیت امروز اومد یه سری به قلب من زد اما تا غصه هامو دید رفت و جایی دیگه سر زد.

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++

از وقتی رفته ای پرنده ای در باغ آرزوهایم آمده ، که هیچ نمیخواهد فقط مدام میگوید ، کوکو!

فرستنده : 9150***0935

+++++++++++++++++++

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی!

فرستنده : 1673***0939

+++++++++++++++++++

برگ از درخت خسته می شه .پاییز بهونست..

فرستنده :دانش از تهران

+++++++++++++++++++

هیچکس نفهمید که خداوند هم تنهایش را فریاد میزند ...
قل هو الله احد!

فرستنده : 3517***0936

+++++++++++++++++++

سکوتم را به باران هدیه کردم ، تمام زندگی را گریه کردم ، نبودی در فراق شانه هایت به هر خاکی رسیدم تکیه کردم.

فرستنده : 6711***0937

+++++++++++++++++++

هنوز روی خاکیم یادمان نمیکنند وای به روزی که خاکمان کنند.

فرستنده : 3627***0911

+++++++++++++++++++

من صبورم اما چقدر با همه عاشقیم محزونم و به یاد همه خاطره های گل سرخ مثل یک شبنم افتاده ز غم مغمومم، من صبورم اما بی دلیل از قفس کهنه ی شب می ترسم بی دلیل از همه تیرگی تنگ غروب

و چراغی که تورا از شب متروک دلم دور کند من صبورم اما آه این بغض گران ، صبر چه میداند چیست؟

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

خداحافظ تو ای همپای شبهای غزل خوانی / خداحافظ به پایان آمد این دیدار پنهانی / خداحافظ بدون تو گمان کردی که می مانم / خداحافظ بدون من یقین دارم که می مانی.

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++

افسانه هارو رها کن، دوری و دوستی کدام است؟

فاصله هایند که عشق را می بعلند،تو اگر نباشی شیرین دیگری جایت را می گیرد به همین( سادگی )

فرستنده : 5438***0914

+++++++++++++++++++

مردگان راهفته ای یک باریادمیکنندماکه ازیادرفته ایم ازمردگان هم کمتریم٠

فرستنده : 2145***0915

+++++++++++++++++++

اگه یه وقت دلمو شکستی فدای سرت فقط باکفش بیاروش ک شکسته هاش توپات نره.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

دل هیچکس نمیسوزد به حال غمناکم / مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم

+++++++++++++++++++

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم

هر کس هم که می آید مسافر است می شکند

.هم نمازش را، هم دلم را و می رود

+++++++++++++++++++

دیگر بهار سرحالم نمیکند، چیزی شبیه گریه زلالم نمیکند، ای خدا،مرا به کبوتر شدن چکار؟،وقتی که سنگ هم رحم به بالم نمیکند

+++++++++++++++++++

دل نوشته :
دلی دارم پریشان از جدایی ، که خو کرده کنون به بی صدایی ، دلم روزی گل گلخانه ای بود ، به قلبم حال بنشسته است داغی ، الا ای مردمان بشکسته قلبم ، غریب افتاده در کنجی نشستم ، جهان من غم و اشک است و حسرت ، وزین نامردمیها سخت خستم ، به تنهایی دلم کرده است عادت ، وزین مردم بکلی دست شستم.

فرستنده : 6512***0916

نظرات 1 + ارسال نظر
mahdi جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

salam jaleb bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد