پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک خرداد 1390

پیامک های جدید شما دوستان در خرداد ماه 1390

مکرر گشته ام از زندگی سیر ، بهای کادوی زن شد نفس گیر ، چرا در روز زن طلا و سکه ، ولی در روز مرد شرت و عرق گیر.

فرستنده : 4818***0917

+++++++++++++++++++

سلام را در زیباترین صدف عشق میگذارم تا رود محبت آنرا به اقیانوس دلت برساند.

فرستنده : آقای محمدی از ایرانشهر

+++++++++++++++++++

تنها جنگی که برنده ندارد جنگ خانوادگی است.

فرستنده : 3750***0939

+++++++++++++++++++

انسان با دستهای گره کرده بدنیا آمد تا بگوید همه چیز را میخواهم اما با دستهای باز رفت تا بگوید هیچ چیز را نتوانستم ببرم!

فرستنده : 0033***0937

+++++++++++++++++++

در مقابل تقدیر خداوند مثل کودکی یکساله باش که وقتی اورا به هوا می اندازی میخندد ، چون ایمان دارد که تو اورا خواهی گرفت.

فرستنده : 0033***0937

+++++++++++++++++++

از وقتی رفته ای پرنده ای در باغ آرزوهایم آمده ، که هیچ نمیخواهد فقط مدام میگوید ، کوکو!

فرستنده : 9150***0935

+++++++++++++++++++

یادگاری از تو مونده این اقاقیای وحشی ، با زبون بسته میگن تو دیگه دوسم نداشتی ، خشک و پژمرده تر از من به نگاهم خیره موندن ، یاد اون روزها و امروز تو دل انگاری سوزوندن ، جای خالیت امروز اومد یه سری به قلب من زد اما تا غصه هامو دید رفت و جایی دیگه سر زد.

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++

چه سکوتی دنیا را فرا میگرفت اگر هر کس به اندازه توانش حرف میزد.

فرستنده : 4899***0913

+++++++++++++++++++

کوتاهترین کلمه دنیا  (I )
شیرین ترین کلمه دنیا (
Love )
عزیزترین شخص دنیا (
You )

فرستنده : 0319***0939

+++++++++++++++++++

وقتی خداوند مرد را آفرید پشیمان شد پس زن را آفرید تا جون اونو بگیره!

فرستنده : 2801***0912

+++++++++++++++++++

دل نوشته :
دلی دارم پریشان از جدایی ، که خو کرده کنون به بی صدایی ، دلم روزی گل گلخانه ای بود ، به قلبم حال بنشسته است داغی ، الا ای مردمان بشکسته قلبم ، غریب افتاده در کنجی نشستم ، جهان من غم و اشک است و حسرت ، وزین نامردمیها سخت خستم ، به تنهایی دلم کرده است عادت ، وزین مردم بکلی دست شستم.

فرستنده : 6512***0916

+++++++++++++++++++

آسمان را به پاس خورشید ، باغ را به حرمت گل و تورا به خاطر معرفتت دوست دارم.

فرستنده : 7783***0936

+++++++++++++++++++

طالب پرواز هستم مقصدم چشمان توست ، یاس پرپر گشته ام مرحمش دستان توست.

فرستنده : سجاد از میاندوآب

+++++++++++++++++++

یارو حس شاعریش گل میکنه به زنش میگه :
ای رنگ لبت قرمز / در قلب منی هرگز

فرستنده : 5724***0937

+++++++++++++++++++

از این که این موقع مزاحم میشم معذرت میخوام. یه سوال خیلی مهم می خواستم بدونم ایا هواپیما بوق داره؟؟

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

من خدا را دارم کوله بارم بر دوش ، سفری میباید ، سفری تا ته تنهایی محض ، هرکجا لرزیدی ، از سفر ترسیدی ، فقط آهسته بگو : من خدا را دارم.

فرستنده : دانش از تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد