پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه خرداد 90

میدونی چرا میگن بنی آدم اعضای یکدیگرند؟
چون یکی مثل تو میاد میشه قلب من!

فرستنده : 6653***0935

+++++++++++++++++++

هر وقت گلی رو بو کردی هرگز بهش نگاه نکن چون اگر نگاهتو به یاد بسپاره شوق دوباره دیدنت اون رو پرپر میکنه.

فرستنده : 8682***0939

+++++++++++++++++++

حالا یادم اومد ... تو همان شقایق معروف سهرابی ... تا تو هستی زندگی باید کرد.

فرستنده : 7077***0938

+++++++++++++++++++

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم ، بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم ، گر مستی چشمان سیاه تو گناه است ، من طالب آن مستی و خواهان گناهم.

فرستنده : 9834***0939

+++++++++++++++++++

اگر چه دوری ز برم همسفر جان منی / قطره ی اشکی و در دیده ی گریان منی / این مپندار که یادت برود از نظرم / خاطرت جمع که در قلب پریشان منی

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++

فرشته مهربون گفت : از این دنیا چی میخوای؟ گفتم اونی که داره این اس ام اس رو میخونه. گفت نشد دیگه! قرار نبود همه دنیا رو بخوای!

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

گوشه تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس ، شیرها خاطرشان هست که تو خرگوش منی.

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++

نه شاعرم تا بتونم واسه نگا ت غزل بگم نه قادرم تابتونم واسه چشات قصه بگم فقط اینو خوب میدونم تازنده ام تاجون دارم دوستت دارم

فرستنده : 7934***0937

+++++++++++++++++++

سقوط زیباست !

اگر

اگر

اگر

اگر

اگر

اگر

اگر

اگر

اگر

مقصد قلب تو باشد .

فرستنده : 0046***0939

+++++++++++++++++++

یادکن که عشق نمی پرسه اهل کجایی!فقط میگه توی قلب من زندگی کن!!

عشق نمی پرسه چرا دور هستی!فقط میگه همیشه بامن هستی!

عشق نمیگه دوستم داری؟فقط میگه دوستت دارم!!!

فرستنده : 2145***0915

+++++++++++++++++++

10,20,30,40,50,60,70,80,90,100

.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+""+  .+""+.
+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

جاى پاى نفست مانده به صحراى خیال'اى فراسوى خیال دردل من جا دارى

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++

تو را در عین دوری دوست دارم، تو را با این صبوری دوست دارم، گل نرگس، گل جاوید ایام، تو را صد سال نوری دوست دارم

+++++++++++++++++++

خیلی درد داره که بخوای چیزی رو کسر کنی که با وجودت جمع شده

+++++++++++++++++++

شهیدت می کنم تا نام کوچه دلم شوی...!!

+++++++++++++++++++

عاشقان شمعند و ما پروانه ایم ، بیدلان گنجند و ما ویرانه ایم ، برنگردد روی ما جز سوی یار ، در هوای دوستان دیوانه ایم.

فرستنده : 1447***0917

+++++++++++++++++++

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده ی عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله ی بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که من شیدای تو هستم و عاشقانه دوستت دارم.

فرستنده : ستایش از اصفهان

+++++++++++++++++++

Age:

2+2=4

2H+O=Ab

Abr+Bad=Baroon

Gham+Cheshm=Ashk

Tanhaee+Tariki=Man

Eshgh+Mehr=To

Pas:Man-To=MARG!!!!

(Hala didi bedune to mimiram,???;-))

فرستنده : ستایش از اصفهان

+++++++++++++++++++

تمام زیباییهابایک دنیاآرامش پیشکش وجودآسمانیت که همتاندارد.

فرستنده : 3075***0912

+++++++++++++++++++

بنام دوگل بهشت،یکى عشق دیگرى سرنوشت تنهابراى توکه بهترینى؛؛؛

فرستنده : 1237***0938

+++++++++++++++++++

چه شد در من؟
نمیدانم فقط دیدم پریشانم فقط یک لحظه فهمیدم که خیلی دوستت دارم

فرستنده : 6653***0935

+++++++++++++++++++

نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت حتی اگر ذره ای به یادم نباشی!

فرستنده : ستایش از اصفهان

+++++++++++++++++++

یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من ، یادش در اندیشه ی من ، عشقش در قلب من و دیدنش آرزوی من است.

فرستنده : 1237***0938

+++++++++++++++++++

گر نیایی تا قیامت انتظارت میکشم ، ملت عشق از نگاه پر شرارت میکشم ، ناز چندین ساله چشم خمارت میکشم ، تا نفس باقیست اینجا انتظارت میکشم.

فرستنده : 1916***0917

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام دستت همتون درد نکنه .
قشنگ بود واقعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد