پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک خرداد 90

صبح یعنی صراحت ابراز عشق به هرکه دوستش داریم. امروز همه را ببخش ، خدا را صدا بزن ، امروز روز موفقیت توست به شرط خندیدنت ، بخند تو در آغوش خدایی.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

در زندگی سه راه را دنبال کن:

دوست داشتن برای یک تجربه ، عاشق شدن برای یک هدف ، فراموش کردن برای قبول یک واقعیت.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست .. عشقی باشد در دل نه در سر ... و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی!

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

یه هدیه واست دارم برو پایین
.
.
.
.
شستت حال اومد؟؟!!

فرستنده : دانش از تهران

من صبورم اما چقدر با همه عاشقیم محزونم و به یاد همه خاطره های گل سرخ مثل یک شبنم افتاده ز غم مغمومم، من صبورم اما بی دلیل از قفس کهنه ی شب می ترسم بی دلیل از همه تیرگی تنگ غروب

و چراغی که تورا از شب متروک دلم دور کند من صبورم اما آه این بغض گران ، صبر چه میداند چیست؟

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

قوی کسی است که نه منتظر می ماند کسی خوشبختش کند و نه اجازه میدهد بدبختش کند..

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

خدا گوید تو ای زیباتر از خورشید زیبایم / تو ای والاترین موجود دنیایم / شروع کن یک قدم با تو / تمام گامهای مانده اش با من.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

خداحافظ تو ای همپای شبهای غزل خوانی / خداحافظ به پایان آمد این دیدار پنهانی / خداحافظ بدون تو گمان کردی که می مانم / خداحافظ بدون من یقین دارم که می مانی.

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++++++

اگر چه دوری ز برم همسفر جان منی / قطره ی اشکی و در دیده ی گریان منی / این مپندار که یادت برود از نظرم / خاطرت جمع که در قلب پریشان منی

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++++++

نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم سرودل عاشق یک ناز نگاهش بکنم / تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست : تو عزیزی و عزیزان بفدایت بکنم.

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++++++

گوشه تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس ، شیرها خاطرشان هست که تو خرگوش منی.

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++++++

یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم گردش به حریم باصفایت بکنم
آشوب دلم به من چینن فرمان داد در سجده بیفتم و دعایت بکنم.

فرستنده : 9834***0939

+++++++++++++++++++++++

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم ، بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم ، گر مستی چشمان سیاه تو گناه است ، من طالب آن مستی و خواهان گناهم.

فرستنده : 9834***0939

+++++++++++++++++++++++

افسانه هارو رها کن، دوری و دوستی کدام است؟

فاصله هایند که عشق را می بعلند،تو اگر نباشی شیرین دیگری جایت را می گیرد به همین( سادگی )

فرستنده : 5438***0914

+++++++++++++++++++++++

نه شاعرم تا بتونم واسه نگات غزل بگم نه قادرم تابتونم واسه چشات قصه بگم فقط اینو خوب میدونم تازنده ام تاجون دارم دوستت دارم

فرستنده : 7934***0937

+++++++++++++++++++++++

سقوط زیباست !

اگر

اگر

اگر

اگر

اگر

اگر

اگر

اگر

اگر

مقصد قلب تو باشد .

فرستنده : 0046***0939

+++++++++++++++++++++++

مردگان راهفته ای یک باریادمیکنندماکه ازیادرفته ایم ازمردگان هم کمتریم٠

فرستنده : 2145***0915

+++++++++++++++++++++++

یادکن که عشق نمی پرسه اهل کجایی!فقط میگه توی قلب من زندگی کن!!

عشق نمی پرسه چرا دور هستی!فقط میگه همیشه بامن هستی!

عشق نمیگه دوستم داری؟فقط میگه دوستت دارم!!!

فرستنده : 2145***0915

+++++++++++++++++++++++

.خدایا،به من توفیق تلاش در شکست،صبر در نومیدی،رفتن بی همراه،جهاد بی سلاح،کار بی پاداش،فداکاری در سکوت،دین بی دنیا،عظمت بی نام،خدمت بی نان،ایمان بی ریا،خوبی بی نمود،مناعت بی غرور،عشق بی هوس،تنهایی در انبوه جمعیت،و دوست داشتن بی آنکه دوست بداند،روزی کن.(دکتر علی شریعتی)

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

اگه یه وقت دلمو شکستی فدای سرت فقط باکفش بیاروش ک شکسته هاش توپات نره.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++++++

برگ از درخت خسته می شه .پاییز بهونست..

فرستنده :دانش از تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد