پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جدیدترین اس ام اس های سال 90

جدیدترین اس ام اس های ارسال شده توسط شما دوستان

خداوندفرمود: اگرکسانی که به من پشت کردندمیدانستندکه چگونه درانتظارآنان هستم وچه اشتیاقی به بازگشت آنان دارم ازشوق من می مردندواعضای بدن آنهاازهم جدامیشد.(حدیث قدسی)

فرستنده : دانش از تهران

*****************************

همه آدما بازیهارو دوست دارند این دیگه به ما بستگی داره که همبازیشون باشیم یا اسباب بازیشون

فرستنده : 1734***0938

*****************************

هر وقت گلی رو بو کردی هرگز بهش نگاه نکن چون اگر نگاهتو به یاد بسپاره شوق دوباره دیدنت اون رو پرپر میکنه.

فرستنده : 8682***0939

*****************************

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده ی عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله ی بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که من شیدای تو هستم و عاشقانه دوستت دارم.

فرستنده : ستایش از اصفهان

*****************************

در رفاقت رسم ما جان دادن است ، هر قدم را صدقدم پس دادن است ، هر که بر ما تب کند جان میدهم ، ناز اورا هر چه باشد میخریم.

فرستنده : ستایش از اصفهان

*****************************

Age:

2+2=4

2H+O=Ab

Abr+Bad=Baroon

Gham+Cheshm=Ashk

Tanhaee+Tariki=Man

Eshgh+Mehr=To

Pas:Man-To=MARG!!!!

(Hala didi bedune to mimiram,???;-))

فرستنده : ستایش از اصفهان

*****************************

همه دنیا در حد یک دوربین عکاسی است ، لبخند بزنید .

فرستنده : دانش از تهران

*****************************

میدونی چرا میگن بنی آدم اعضای یکدیگرند؟
چون یکی مثل تو میاد میشه قلب من!

فرستنده : 6653***0935

*****************************

زندگی کن!
حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی. چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد.

فرستنده : 0996***0937

*****************************

یادمون باشه اسم رفاقت 'بارسم رفاقت فرق میکنه'

فرستنده : ستایش از اصفهان

*****************************

تمام زیباییهابایک دنیاآرامش پیشکش وجودآسمانیت که همتاندارد.

فرستنده : 3075***0912

*****************************

اکرکلیددری رانداری قفلش نکن،اکرکسی رادوست نداری خردش نکن واکردستی راکرفتی رهایش نکن(کورش کبیر)

فرستنده : 1166***0936

*****************************

بنام دوگل بهشت،یکى عشق دیگرى سرنوشت تنهابراى توکه بهترینى؛؛؛

فرستنده : 1237***0938

*****************************

چه شد در من؟
نمیدانم فقط دیدم پریشانم فقط یک لحظه فهمیدم که خیلی دوستت دارم

فرستنده : 6653***0935

*****************************

نازنینم بگریز از یار بد ، یار بد بدتر بود از مار بد ، مار بد همچون نیش بر جان میزند ، یار بد بر دین و ایمان میزند.

فرستنده : 6274***0914

*****************************

فرشته مهربون گفت : از این دنیا چی میخوای؟ گفتم اونی که داره این اس ام اس رو میخونه. گفت نشد دیگه! قرار نبود همه دنیا رو بخوای!

فرستنده : دانش از تهران

*****************************

مهدیا! هر طرفی در طلبت رو کردم هر چه گل بود به عشق رخ تو بو کردم
آفتابا! به سر عاشق دلخسته بتاب تا نگویند که بیهوده هیاهو کردم!

( اللهم عجل فرجه )

فرستنده : دانش از تهران

*****************************

نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت حتی اگر ذره ای به یادم نباشی!

فرستنده : ستایش از اصفهان

*****************************

یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من ، یادش در اندیشه ی من ، عشقش در قلب من و دیدنش آرزوی من است.

فرستنده : 1237***0938

*****************************

گر نیایی تا قیامت انتظارت میکشم ، ملت عشق از نگاه پر شرارت میکشم ، ناز چندین ساله چشم خمارت میکشم ، تا نفس باقیست اینجا انتظارت میکشم.

فرستنده : 1916***0917

*****************************

عشق چیست ؟ عشق یعنی زندگی را باختن / چند سالی را بی دلیل با هر الاغی ساختن.

فرستنده : 6867***0937

نظرات 2 + ارسال نظر
iranaforum یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.iranaforum.com/

سلام دوست عزیز
من ادمین ایرانا فروم هستم
اگه با تبادل لینک موافقید ما را با نام زیر لینک کنید و به ما خبر بدهید تا شما را با چه نامی لینک کنم
ایرانا فروم | سایت تفریحی
http://www.iranaforum.com/
اگه حتی تبادل لینک هم نمیکنید حتما خبر دهید
یا حق

عباس جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.abas7142.blogfa.com

عالی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد