پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس روزانه

اگر روی زمین خیس راه رفتی دیدی کفشات خیس نشد بدون دل یکی فرش زیرپاته!

******************

تو را چون موج دریا دوست دارم / تو را چون عطر گلها دوست دارم / بخند ای غنچه ی گلزار هستی / که من خندیدنت را دوست دارم

******************

به درد هم اگر خوردیم قشنگ است ، به شانه یار هم بودیم قشنگ است ، در این دنیا که پایانش به مرگ است ، برای هم اگر مردیم قشنگ است.

فرستنده : ستایش

******************

من را تو ببخش چشم من کور !

دستم برود به زیر ساطور !

تقصیر دلم نبود دزدی

چشم تو سیاه بود و مغرور !

******************

یک سوزن از ابروی تو

با یک نخ از گیسوی تو

آرام می دوزد به هم

چشم مرا با روی تو

******************

نم نم عشقت را با دریا محبت دیگران عوض نمیکنم  . . .

******************

میدانم فردا استاد چشمانش را ریز خواهد کرد و با نگاهی خیره خواهد پرسید: کجا بودی که درس نخواندی؟! چه طور بگویم که دل تو هم جایی در دنیاست؟

******************

روح من باش که من مرده ی توام، عاشقم باش که من چشمه ی جوشان توام

******************

عاشقم کردی و گفتی که عاشقان دیوانه اند / عاقبت عاشق شدی، دیدی که خود دیوانه ای؟!؟

******************

نوشتم حرف دل  تا تو بخوانی .زتو دورم ولی دردم بدانی به غیر ازتو کسی را دوست ندارم.بمیرم گر مرا از خود برانی

******************

اگر پنهانی از چشمم , ولی در خاطرم هستی, وفا دارم به عهد خود,اگر اهل وفا هستی

******************

بگم سلام دلی میگیره

بگم علیک دل میمیره

فقط میگم دوست دارم

اینجوری آروم میگیره

******************

در فصل تگرگ عاشقت میمانم با ریزش برگ عاشقت میمانم هرچند تبر به ریشه ام میکوبند اما تا لحظه ی مرگ عاشقت میمانم.

فرستنده : ستایش

******************

شب قراریست که ستاره ها برای بوسیدن ماه می گذارند

و چه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب می زند

******************

شاخه گل رزی که در زمان حیات به کسی می دهید

به مراتب بهتر از یک دسته گل ارکیده ای است که روی سنگ قبر او می گذارید . . .

******************

هر سال تو را غرق صفا میخواهم / هر روز تو را کام روا میخواهم / از بهر تو و هر که تو را دارد دوست / آرامش خاطر از خدا میخواهم

******************

بیا اینجا صداقت میفروشم / برای تو محبت میفروشم / بیا بهر نگاهی از تو ای دوست / دلم را زیر قیمت به تو میفروشم

******************

گرچه ما را نکند دوست به پیامی شاد، خاطر دوست عزیز است خدا یارش باد

******************

گفتم شبی به مهدی از تو نگاه خواهم

گفتاکه من هم از تو ترک گناه خواهم

******************

گفتم ای دوست یک بوسه بده بهر خدا گفت :امروز برو فردا بیا گفتم امروزبرم فردا بمیرم چه کنم،گفت یک بوسه دهم باز تو را زنده کنم

******************

پیش هر تیغی سپر باید گرفت / پیش تیغ دوست سر باید گرفت

جانب خود را مبین گر عاشقی / جانب دوست در نظر باید گرفت

******************

روز وصل دوستداران یاد باد / یاد باد آن روزگاران یاد باد

گرچه یاران فارغند از یاد من / از من ایشان را هزاران یاد باد.

******************

برایت مینویسم دوستت دارم میدانم نمیدانی امامیدانم که میخوانی

******************

قالیچه یادت را هرگز بر ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد!

******************

یارب دل دوستان پر از غم نکنی باتیر بلا قامت ماخم نکنی ای چرخ تو را به قران سوگند یک موزسر عزیز ما کم نکنی

******************

اهل کوچه همه رفتندولی ماماندیم/حقمان است اگربیکس وتنهاماندیم/دربروی همه وابودونمیدانستیم/شهرلبریزخدابودونمیدانستیم/هیچ تقصیرکسی نیست اگررنجوریم/روشنی هست،خداهست،ولی ماکوریم!

فرستنده :ستایش

******************

آنهایی که باچشم کمتردیده میشونددرقلب بیشتر یادمیشون .

فرستنده : 3722***0937

******************

از رود تا دریا راه درازی نیست رودی که از خود بگذرد دریاست'

ستایش

******************

شادی امروزم رابه خاطر نادانی دیروزم از دست دادم.خداوندا نادانی امروزم رابگیرتا شادی فردایم را از دست ندهم

فرستنده : حمید

******************

عاقل آنچه را که می داند نمی گوید ولی آنچه را که می گوید می داند

******************

آدم چیزی را که دارد نمیخواهد بلکه چشم و دلش دنبال چیزهایی که ندارد میدود در صورتی که هزاران نفر به داشته های او حسرت می برند

علی دشتی

******************

انسان میتواند 2 دقیقه بدون هوا 2 روز بدون آب و 2 هفته بدون غذا و یک عمر بدون پول زندگی کند ولی نمیتواند یک لحظه بدون اندیشه زندگی کند

بنیامین فرانکلین

******************

وقتی گذرزمان دیداررابه اتفاق می سپارد،بایستی قدرباهم بودن را دانست

فرستنده : 7660***0917

******************

برای خوب شدن بهتراست کارخوب نکنیم ازبدیهایمان بکاهیم. حضرت علی (ع)

******************

عصبانیت،انتقام اشتباهات دیگران راازخودگرفتن است.

******************

راحتی میتواند اثرات مخربی در زندگی انسان داشته باشد کسی که زیاد احساس راحتی کند ار رشد ، تلاش و خلاقیت بازمی ماند.

******************

بیخودی پرسه زدیم

صبحمان شب بشود

بیخودی حرص زدیم

سهممان کم نشود

ما خدا را با خود

سر دعوا بردیم

و قسمها خوردیم

ما به هم بد کردیم

ما به هم بد گفتیم

ما حقیقت هارا

زیر پا له کردیم

و چقدرحظ بردیم

که زرنگی کردیم

روی هرحادثه ای

حرفی از مهر زدیم

از تو من میپرسم

ما که راگول زدیم؟

فرستنده : 6040***0911

******************

وقتی ازمادر متولد شدم صدا در گوشم تنین انداخت که بعد از این با تو خواهم بود...!
به او گفتم تو کیستی؟
گفت : غم.
فکر کردم غم عروسکیست که با او بازی خواهم کرد...!
ولی بعدها فهمیدم من عروسکی هستم در دستان غم.

فرستنده : 0832***0938

******************

اگه میخوای بری برو چرا خرابم میکنی ، اگه دوستم نداری چرا انکار میکنی!

فرستنده : 8352***0938

******************

واسه شکستن یه دل یه لحظه وقت میخوای ...
اما واسه اینکه از دلش دربیاری شاید هیچ وقت فرصت نداشته باشی.

فرستنده : دانش از تهران

******************

روز مرگم اشک را پیدا کنید، روی قلبم عشق را پیدا کنید

روز مرگم خاک را باور کنید روی قبرم لاله را پرپر کنید

خانه را وقف نیلوفر کنید پیکرم را غرق در شبنم کنید

روز مرگم دوست را دعوت کنید، بعد مرگم خنده سر کنید

رفتنم را ای دوستان باور کنید

******************

سالهاست که معنای این را نفهمیده ام

“رفت و آمد”

یا

“آمد‌ و رفت” ؟

آدمها می‌روند که برگردند ، یا می‌آیند که بروند . . . ؟

******************

غروب برات چه سخته وقتی غریبه باشی

وقتی عزیزی داری اما پیشش

نباشی

******************

گویندخداهمیشه باماست ای غم نکندخداتوباشی

فرستنده : 6092***0939

******************

فقط ایرانی ها هستند که مهمون دعوت می کنن

و بعد از اینکه مهموناشون رفتن میگن :آخِیش !!!

******************

خیلی فرمانده دلسوزی بود. همش به فکر بچه‌ها بود.. حتی چند سال پیش یه اردو گذاشته بود چند تا از بچه‌ها رو برد نیویورک، گف می‌خوام برج‌های دوقلو رو نشونتون بدم.

گفتگو تلویزیون آمریکا با یکی از دوستان بن لادن بعد از مرگش

******************

بی همگان بسر شود

بی تو اصلا بحثشو نکن !

******************

من خیلی دوستت داشتم هرچی به بابام میگفتم که تورو دوست دارم توجهی نمیکرد که حالا خودم بهت ثابت کردم که هیچ چیز پفیلا نمیشه.

فرستنده : نسرین از یزد

******************

۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰.

.

.

.

.

اگه گفتی این چی؟؟؟؟

.

.

.

.

.

نمیخواد به مغزت فشار بیاری،خودمم نمیدونم!

فرستنده : دانش از تهران

******************

برو ……برو ……برو ……برو ……برو

……برو ……برو ……برو ……برو

……برو ……برو ……برو

……برو ……برو

……بسه ……..

حالا برگرد !

……………

همین جوری بری پایین به نفت می رسی !

******************

آیامیدانیدکه

.

.

واقعا نمیدانید؟

.

.

جدى نمیدونى؟

.

.

یعنى نمیدونى من دوستت دارم؟

.

.

دوباره پررو شدی بدوبرو بالا بدو بچه

.

ای بابا

******************

پیکان 57، دیدی خراب میشه دیگه درست نمیشه؟؟؟ اونجوری خرابتم !!!

فرستنده : ستایش

******************

من درون قفس تنهایی خویش زندانیم،ولی به تو هیچ ربطی نداره!

فرستنده : ستایش

******************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد