پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس 2011

اس ام اس خنده دار جدید 2011

گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است !

میچیند آن گلی که به عالم نمونه است!

هیئت محبان بن‌لادن !!!

**********************************

سربازی واسه پسرا مثه حاملگی واسه خانوماست.

هر دو ظاهرتو خراب می کنه و هر کی میبیندمون میپرسه چند ماهته؟

**********************************

/) /)
         @@ \_____/
         / /\    ____\   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

خوش به حالت گوشیت آیینه داره!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : 7179***0913

**********************************

به غضنفر میگن اسب تندتر میتونه بدوه یا خر؟
میگه تعریف از خودم نباشه خر.

**********************************

غضنفر رئیس فدراسیون شطرنج میشه ۵تا قانون میذاره

۱. اسب نمیتونه فیل رو بزنه چون فیل قویتره !

۲. خر هم باید بازی کنه !

۳.خر میتونه همه رو بزنه !

۴. هیچکی نمیتونه خر رو بزنه !

۵. اصلا خر شاهه !!!

**********************************

درخت مکر زن صد ریشه دارد / فلک از دست زن اندیشه دارد!

**********************************

دلبری دارم چو مار عینکی / خوشگل وزیبا ولی کم پولکی!

**********************************

قبض آب غضنفر زیاد میاد

به بچه هاش میگه ، فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم

معلوم میشه کی هی میره دستشویی !!

**********************************

شب عروسی غضنفر بهش میگن بابات مُرد

میگه : حالا این مسخره بازیای بابامو ببینا !

**********************************

تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی / تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!

**********************************

بیخودی نیست که در گنج دلم جا داری ، خوشگلی بانمکی دو چشم زیبا داری

**********************************

ادم: منو دوست داری ،حوا: مگرخبر مرگم چاره ایم دارم واینچنین عشق اغازشد

اس ام اس دوستی جدید 2011

آرزویی بکن ...
گوش های خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه..
ارزویی بکن ...
شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد.

فرستنده : دانش از تهران

**********************************

منو به جای زغال قلیونت قبول کن تا به احترامت خاکستر بشم.

فرستنده : 4048***0939

**********************************

آرزوی ریاضی:

عرض سلام+طول عمر +ارتفاع سلامتی

برای مساحت وجود نازنینت

**********************************

چرخ روزگار را دو چیز می چرخاند

دوری و دوستی! با اینکه ازت دورم ولی به یادتم

**********************************

تا جام اجل نکردم نوش / هرگز نکنم تو را فراموش!

**********************************

اول از روی ادب ای گل زیبا سلام ، دوم از روی محبت به شما دارم پیام.

**********************************

زمهردوستان درسینه ام داغی است،اگرچه فاصله بسیار،محبت همچنان باقی است.

فرستنده : دانش از تهران

**********************************

هرکجا کوچ دهد دست طبیعت مارا ، این دل ماست که پیوسته زتو یاد کند.

فرستنده: دانش از تهران

**********************************

یه بغل گلهای لاله ، سبدی پر از ستاره میفرستم واسه عزیزی که دلش مثل بهاره.

فرستنده : دانش از تهران

**********************************

خداوندا

دوستی دارم آیینه تمام نماى عشق ، رسمش معرفت ،کردارش جلاى روح و یادش صفاى دلاراى من است ، پس آنگاه که دست نیاز سوى تومیاورد ، پرکن ازآنچه که درمرام خدایى توست ..

فرستنده : 1172***0939

**********************************

شبی به قلیان گفتم از جانم چه میخواهی؟
نوشت با خط دود برمن! تو آتش می نهی برمن که تا دردت دهم تسکین ، من بیچاره میسوزم ، تو از جانم چه میخواهی؟؟

فرستنده : 4730***0936

**********************************

دوستی با هر که کردم بلبل نیرنگ بود، ظاهرش اهل خلوص، باطنش صد رنگ بود

**********************************

اگر نسیمی شانه هایت رانوازش کردبدان آن هوای دل من است که بیادت می وزد

اس ام اس فلسفی جدید 2011

میدونی وقتی خدامیخواست تورو بدرقه کنه بهت چی گفت?:جایی که میری آدمهایی داره که میشکننت. نکنه غصه بخوری من همه جاباهاتم. توتنها نیستی .تو کوله بارت عشق میذارم که گذشت کنی ,یه قلب میذارم که محبت رو جابدی ,اشک میذارم که همراهیت کنه و مرگرو که بدونی برمیگردی پیشم .

فرستنده : دانش از تهران

**********************************

زخمی بر پهلویم هست روزگار نمک می پاشد و من پیچ و تاب میخورم و همه گمان میکنند که من میرقصم. ( دکتر شریعتی )

فرستنده : 1318***0914

**********************************

بی سبب خود را مرنجان از قضا نتوان گریخت ، نوش جان باید کنی حق در پیالت هرچه ریخت.

فرستنده : دانش از تهران

**********************************

چه تفاوت آشکاری است بین

هوسی که لذتش می رود و پشیمانیش می ماند

و طاعتی که رنجش می رود و پاداش ابدی دارد

**********************************

دنیا گلی است که گلبرگهایش خیالی و خارهایش حقیقی است

**********************************

کوه از بالا نشینی رتبه ای پیدا نکرد / جاده از افتادگی از کوه بالا میرود!

**********************************

جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی / چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟!!

اس ام اس و جملات عشقولانه جدید 2011

تنهایی را دوست ندارم ولی دوست دارم تو قلبت تنهای تنها باشم.

**********************************

کاش ( عاشق ) اینقدر “تنها” نبود

کاش ( دلبستن ) فقط “رؤیا” نبود

کاش لیلى دست مجنون میگرفت

تا که مجنون در پى “صحرا” نبود

**********************************

تو را با تیشه ی عشقم،میان مرمر قلبم تراشیدم

از آن پس من تو را چون بت پرستیدم

چرایش را نمیدانم

**********************************

حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن است…

آرام…

بیصدا..

اما همیشگی..

**********************************

انسان به آنچه مینگرد شبیه آن میشود ، یقین دارم تمام عمرت به ماه نگریستی.

فرستنده : دانش از تهران.

**********************************

به قلب مهربانت بگو هیچ چیز یادت را از خاطرم نخواهد برد حتی وجود فاصله ها.

فرستنده : 3135***0916

**********************************

این روزها نوازنده خوبی شده ام؛

دلم شور میزند ؛ چشمم تار…

**********************************

دعا کردم که تنها مال من شی ،

تو تعبیر قشنگ فال من شی ،

دعا کردم بدونی چشم براتم ،

هنوز دلبسته بغض صداتم،

اگه بازم دلت با دیگرونه ،

چشات دنبال از ما بهترونه ،

بذار با یاد دلخوشبمونم ،

فقط دلنگیات با من بمونه...

**********************************

ندارم لحظه ای از تو رهایی / امان از عشق و از این آشنایی / تمام ترس من ناگفته پیداست / مبادا بین ما افتد جدایی

**********************************

بیا جانم جانانه باشیم، یکی شمع ویکی پروانه باشیم

ز عشق روی تو دیوانه هستم،به گرد شمع تو پروانه هستم

**********************************

لبخند تو را چند صباحیست ندیدم ، یک بار دگر خانه ات آباد

بگو ” سیب”

**********************************

منم آن شعله آتش که از هر شمع برخیزم

تمام هستی خود را فقط به پای تو ریزم

درون قلب من فرمانروایی کن

که از موی تو برخیزد همه عطر دل انگیزم

**********************************

وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم/توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

خیلی باحال بود
به منم سر بزن ...نظراتم بگو..خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد