پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرکاری جدید 1390

سلام من بیمارستانم میخوام کسى نفهمه دکترمیگه شونم شکسته میتونى برام پول جور کنی بیاری یه شونه بخرم موهامو شونه کنم

فرستنده : دانش از تهران

*******************

دوست دارم زندگی مانند سفری باشد، همسفرم همسری خوب و مهربان باشد، مناظر زیبای جاده خاطرات قشنگ زندگی باشد، و اگر قرار است مرگ مقصد ما باشد، دوست دارم که زیبا و با هم باشد...
اما چه سود چند کیلومتری بیشتر نمی تونیم بریم، چون کارت سوختمون تموم میشه!

*******************

اندازه یه لوبیا دوست دارم....

ناراحت نشو.......

لوبیای سحرآمیز و گفتم....!!

*******************

اون بالا نشستی نه اس میدی نه زنگ می زنی حداقل یه نارگیل بنداز پایین

*******************

کنار پنجره منتظر SMS تو نشستم. اگه جواب ندی خودمو از طبقه ی همکف پرت میکنم پائین!!

*******************

ببینم اگه یه روز از خواب بلند بشی ببینی اونی که خیلی دوستش داری گذاشته رفته ….. صبحونه چی می خوری ؟؟؟!!!

*******************

اگه دوست داری عمیق ترین ، طولانی ترین و محکم ترین بوس دنیا رو تجربه کنی بیا پیش خودم تا لباتو بذارم ….. رو لوله جارو برقی

*******************

مشترک گرامی شما برنده یک دستگاه ماکسیما شده اید جهت اطلاعات بیشتر به سایت شتر درخواب بیند پنبه دانه مراجعه فرمایید.

فرستنده : 5537***0917

*******************

تف به روت

بی معرفت

.

.

.

.

.

فیلم امشب سینما

تهران

فرستنده : 1814***0919

*******************

تو جیغ زدی ویغ زدی جادو بودی دود شدی بالا رفتی تار شدی پایین اومدی پود شدی پیر شدی گریه شدی جوون شدی خنده شدی خان شدی بنده شدی خروس سرکنده شدی میوه شدی هسته شدی امید شدی یاس شدی ستاره نحس شدی ... خلاصه آدم نشدی

*******************

یه الاغ مشکی متالیک با ثم اسپرت و پالان تمام چرب و افسار طلاکوب با دزدگیر و بیمه بدنه ی کامل فدای یه تار موت.

نظرات 10 + ارسال نظر
30t.blogveb.com سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://30t.blogveb.com

سلام بر شما دوست عزیز
در صورتی که مایل به تبادل لینک با سایت ما هستید از قسمت لینک به ما در سایت ما اینکار را به صورت خودکار و در همان لحظه تجربه کنید.
از حضورتان متشکریم.
باتشکر مدیریت

M X 2 چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://ssmmss.blogsky.com/

سلام و خسته نباشید
من هم یک وبلاگ اس ام اس دارم که دوست داشتم با هم تبادل لینک داشته باشیم !!!
اسم لینک من : فقط اس ام اس و پیامک و مسیج
یه سر به وبلاگم بزنید !!!
ممنون
موفق باشی

monir پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام من اومدم عالی هستی

شهرزاد چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

سیلاااااام.اس ام اسای وبلاگت خییییییییلی بانمکن:)
مقسی...

فرانه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام خیلی خوب بود کلی حال کردم!!!

فائزه چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

مر30

سامان چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

افتضاح بود

ناشناس جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

بد نبود۱۱۲

پریا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام واقعا حال کردم ایول دارید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پریا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

اقا سامان شما سلیقه نداری به اس های اینا چه ربطی داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد