پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس فراموشی و دلتنگی

ب کوتاهی لحظات با تو بودن منگر

ب وسعت لحظه هایی نگاه کن ک ب یادت هستم

فرستنده : دانش از تهران

*******************

زمان، بس کند می گذرد برای آنان که در انتظارند، بس طولانی است برای آنان که در اندوهند، وبس کوتاه برای آنان که سرخوش اند، اما ابدی است برای آنان که عاشق اند.

فرستنده : دانش از تهران

*******************

برای شکستن من یه اخم کافیه... نیازی به فریادت نیست، واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه... نیازی به قهر نیست، برای مردنم حرف رفتنت کافیه... نیازی به انجامش نیست

*******************

خاطرات چوب های خیسی هستند که با آتش زندگی نه می سوزند و نه خاکستر می شوند !

*******************

غربت دیرینه ام را با تو قسمت میکنم تا ابد با درد و رنج خویش خلوت میکنم رفتیو با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد من در این ویرانه ها احساس غربت میکنم

*******************

منو تو گریون می کنی با طعنه های نابجا خدا کنه سرت بیاد همون که اومد سر ما نفرین من کاری نکرد خدا خودش کاری کنه تقاصمو بگیرو اشک از چشات جاری کنه.

*******************

من خسته ترین واژه ملموس غروبم کاش در این وسعت سبز یک نفر درد مرا میفهمید!

*******************

ای شمع آهسته بسوز شب دراز است ********* ای اشک آهسته بریز غم زیاد است

*******************

کاشکی پرنده پر نداشت ، از پریدن خبر نداشت ، درخت باغ آرزوش ، دغدغه از تبر نداشت.

فرستنده : 4840***0913

*******************

ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگهدار نباشی / من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبردار نباشی.

فرستنده : 4973***0939

*******************

چه خوب امدی صفا کردی/چه عجب شد که یاد ما کردی/بیوفایی مگر چه عیبی داشت/که پشیمان شدی وفا کردی؟

*******************

برف آمد و پاییز فراموشت شد
آن گریه ی یک ریز فراموشت شد
ادانش نه ادانش که با هم بودیم
چه زود همه چیز فراموشت شد !!!

*******************

هرگاه شادم یاد تو غمگینم می کند. هرگاه غمگینم یاد تو شادم می کند. پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند

*******************

ماهی به آب گفت : تو نمی تونی اشکای منو ببینی چون من تو آبم .

اب جواب داد : اما من میتونم اشکهای تو رو ببینم چون تو تو قلبمی .

*******************

معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن
ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی

*******************

خنده را معنی ز سرمست نکن ، آنکه میخندد غمش بی انتهاست.

فرستتده : دانش از تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد