پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خنده دار جدید 90

جدیدترین و خنده دارترین اس ام اسها فقط در

www.jok20.blogsky.com

خخخخخخخخخخخخ چیست؟

.

.

.

تیکاف غضنفر به مدت 10 ثانیه قبل از تف کردن.

*****************

\/

|

O
/\

میدونی این کیه ؟ خوب تویی دیگه !!!

از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی

*****************

به من میگن گلابی/مفیدم ومقوی /به رنگ سبز وزردم/تابستون برمی گردم

*****************

غضنفر میره جوراب بخره توش فوت میکنه ببینه سوراخه یا نه !!!!!

*****************

دلت بیماره و یاری نداره  / به ور مشغوله و عاری نداره !به صبح و شب درون این موبایلت / به جز زر زر زدن کاری نداره !!!

*****************

غضنفر شب قبل از خواستگاری زنگ میزنه به دختره میگه :

الو ! سوالای فردای بابات رو نداری ؟؟

*****************

روزی که بلا آمد و کس مرا تیمار نکرد

آنچه کردی تو به من هیچ ستمکار نکرد

گویا عشق شده سهمیه بندی که دگر

موتور قلب تو خاموش شد و کار نکرد

*****************

بود کارم پیامک دادن و بس / ز این کار من آنها شادن و بس

پیامک میدهم لحظه به لحظه / به مهری و نسیم و لادن و بس !!

*****************

یه ضرب المثل نمی دونم کجایی میگه که به هیچ کس به جز خودت و خرت اعتماد نکن !

منم به جز خودم و خودت به هیچ کس اعتماد نمی کنم !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
monir یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام دوست عزیز میدونستی تکی

علی مجدی یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ http://linksland.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم خوبی؟!چه خبر
فکر میکنم تو هم دوست داشته باشی
آمار وبلاگت رو بالاتر ببری!خب این کار چاره اش دست منه
حالا میگم چکار کنی
1-http://linksland.mihanblog.com برو این جا
2-کدی رو که وسط لینک باکس هست توی قسمت ویرایش
قالب در انتها کپی کن
3-آدرس وبلاگت و اسم و توضیحاتش رو بنویس و بعد روی ارسال
لینک کلیک کن
این جوری حداقل روزی50 بازدید بیش تر خواهی داشت
و در آینده میتونی جزو لیست طلائی ما باشی
و روزی بیش از 200 بازدید داشته باشی
خب ممنون و خداحافظ

الهه تقدیسی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

سایت خوبیه لطفا جوک های ترک ها و لرها را هم بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد