پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

مسیج عاشقانه

شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست به همان زیبایی قسم هر ثانیه به یادتم.

فرستنده : 5208***0935

+++++++++++++++++

آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غمهای تو بباره.

فرستتده : 1329***0935

+++++++++++++++++

تو مثل خوابی به رنگ شقایق ، تو مثل شبنم عشقی به روی پونه عاشق.

فرستنده : 4079***0939

+++++++++++++++++

کاش پلاک گردنت بودم تا هنگام دویدن به ضربان قلبت بوسه می زدم

+++++++++++++++++

مینویسم روی صفحه ی غریب زندگی
من فراموشت نمی کنم عزیز ، به سادگی

+++++++++++++++++

باهات میام نفس نفس
تو آسمان توی قفس
از اول تا آخرش
دوستت دارم همین و بس

+++++++++++++++++

در قید غمم ، خاطر آزاد کجایی ؟
تنگ است دلم ، قوت فریاد کجایی ؟
با آنکه ز ما هیچ زمان یاد نکردی
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی ؟

+++++++++++++++++

خیلی ها میگن دوری و دوستی، ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی!

+++++++++++++++++

روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد، تا همیشه بگویم همین  دیروز بود

+++++++++++++++++

زیر سایه بون چشمات تو شبستون نگاهت، یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم، بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون، میون نامهربونی تا بخویی برات میمیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد