پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

Sms عاشقانه 90

Sms  های عاشقانه جدید

تو مثل راز بهاری و من زمستانم ، چگونه دل اسیرت شد قسم به شب نمیدانم.

فرستنده : 7109***0913

+++++++++++++++++++++++

یک لحظه با تو بودن دنیای خاطرات است

شطرنج سـیـنـه من دور از تو کیش و مات است

+++++++++++++++++++++++

به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید ، تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی!

فرستنده : 4973***0939

+++++++++++++++++++++++

روزگاریست که ایمان فلک رفته به باد ، هر که شیرین طلبد تیشه خورد چون فرهاد.

فرستنده : 9590***0915

+++++++++++++++++++++++

غزل غزل به یادتو قدم قدم فدای تو نفس نفس برای تو منم درانتظارتو .

+++++++++++++++++++++++

سبدى هست در اندیشه ى من که پر از گل بدهم هدیه به تو

غافل از آنکه تو خود نابترى،یک جهان گل بخورد غبطه به تو..!

+++++++++++++++++++++++

یادت باشه ...یادت باشه...

یادت باشه !!!

و بالاخره یادت باشه که ...!!! دل تخته ســـــــــــیاه نیست که هر کی اومد روش بنویسه

و هر کس هم رفت بشه اسمشو پاک کرد

+++++++++++++++++++++++

آموختم که با پول میشه ساعت خرید ولی زمان نه ، میتوان مقام خرید ولی احترام نه ، میشود کتاب خرید ولی دانش نه ، میتوان دارو خرید ولی سلامتی نه و بالاخره میتوان قلب خرید ولی عشق نه!

فرستنده : 7227***0937

+++++++++++++++++++++++

کاش تو چایی بودی و من قندون، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی.

+++++++++++++++++++++++

در دفتر عشق زنده نگه داشتم یاد تورا ، ز خدا می طلبم زندگی شاد تو را .

+++++++++++++++++++++++

در تنور عاشقی سرد مکن ، در مقام عشق نامردی مکن

حرف مردی میزنی مردانه باش ، در سرای عاشقی افسانه باش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد