پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و اس ام اس باحال ۱۳۹۰

خواب دوای خستگیه
آب دوای تشنگیه
یار دوای بی کسیه
دوست دوای همیشگیه

فرستنده : 8216***0939

+++++++++++++

در قلک دل برای آینده ی خویش جز عشق خدا هیچ پس انداز مکن.

فرستنده : 8216***0939

+++++++++++++

یاد کس کردن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل یادت کردم بی دلیل...

فرستنده : محمدرضا علوی 1548***0935

+++++++++++++

گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنایی هاست
پس صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد

+++++++++++++

ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست
ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست
ما تشنه ی دردیم ولی در غم هجران
درویش نگاهیم ولی با لب
خندان.

فرستنده : سعیده 2872***0938

+++++++++++++

دختران شهر آیین محبت را نمی دانند / آنان معنی یک عشق پرتلاطم را نمیدانند / دختر روستا که هر شب شیر می دوشد / گرچه هرگز جامه زیبا نمی پوشد وقتی از بیم زن ارباب می لرزد / برق چشمانش به صدها گوهر شب تاب می ارزد.

فرستنده : 8619***0915

+++++++++++++

آبی باش مثل آسمان ، تا عمری به هوای تو سربه هوا باشم.

فرستنده : 0979***0938

+++++++++++++

سلام ! نمی خواستم نگرانت کنم !
ولی من فردا ساعت 6 می رم بیمارستان بستری بشم
یک جراحی کوچک دارم
می خوام دریچه قلبم رو به سمت تو باز کنم !

+++++++++++++

می دونی فرق تو با انار چیه ؟
انار
هزار دونه است ولی تو یه دونه ای

+++++++++++++

از خدا پرسیدم گل بی خار وجود داره ؟
گفت : هیس !!! داره
اس ام اس می خونه

+++++++++++++

برای تو که هیچ وقت یاد نگرفتی بد باشی ، یه دنیا خوبی آرزو میکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
monir دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام همیشه خوب بودی ولی این دفعه عالی بودی

عادل قادری دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://adelghaderi.blogfa.com

من را با نام adel لینک کن بعد بگو با چه نامی لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد