پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عاشقانه 90

دل من / پیش تو
عشق من / خنده تو
فکر من / چهره ی تو
امید من / نگاه تو
جون من / فدای تو

فرستنده : 8216***0939

---------------------------------------------------------

اگه عشقت کورم کنه مهم نیست / حس بودنت قشنگ تر از دیدن دنیاست.

فرستنده : محمدرضا علوی

---------------------------------------------------------

خواندمت گل تا بدانی از هزاران گل سری / یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری.

فرستنده : محمدرضا علوی 1548***0935

---------------------------------------------------------

در کلبه کوچکی که شعله ی وجود تو فانوس آن باشد سردی زمستان معنایی ندارد.

فرستنده : 0613***0938

---------------------------------------------------------

قوانین علم را به هم زده ای!

نبودنت وزن دارد!

تهی...

اما...

سنگین...!

---------------------------------------------------------

به حرمت خاطرمون،به دوری فاصله مون/به تنگی رابطمون،دوست دارم ای مهربون

---------------------------------------------------------

تازمانی که دلم سوى خداپرنکشد

تازمانی که اجل خط ونشانی نکشد

دارمت دوست به حدى که خدامیداند

راز‎ ‎این قصه فقط  باد صبا‎ ‎میداند

---------------------------------------------------------

www.love.com

Search

Loading

lll

10%

llllllllll

30%

llllllllllllll

50%

llllllllllllllllll

70%

lllllllllllllllllllllllllll

100%

Send

تو تونستی با تمام وجود وارد قلبم بشی!

---------------------------------------------------------

موجی از عشق را برساحل دلت میفرستم تابدانی فراموش شدنی نیستى

---------------------------------------------------------

بهت نمیگم دلمی چون پر از غمه نمیگم گلی چون عمرش کمه نمیگم چشامی چون واست کمه بهت میگم خودتی چون از تو بهتر، کسی نیست

پیامک عاشقانه

نظرات 1 + ارسال نظر
monir شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

مرسی همیشه عالی هستی .میتونی برام یه متن عاشقانه خوب ونسبتا طولانی برام ایمیل کنی البته اگرزحمتت نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد