پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جوک عید نوروز 90

برای دیدن جوک و اس ام اس های تبریک نوروز 1390 روی لینکهای زیر کلیک کنید:

»متن ادبی و شعر تبریک عید نوروز 90 ، »پیامک جدید تبریک سال نو 1390 ، »اس ام اس جدید 90 تبریک عید نوروز ، »شعر طنز مخصوص عید نوروز 1390  ، »پیامک تبریک عید نوروز 90  ، »شعر اس ام اسی تبریک سال نو 90  ، »اس ام اس های تبریک سال نو 1390  ، »اس ام اس تبریک عید نوروز 1390

یارو میره کوفه ضریح مختارو میگیره میگه دمت گرم عجب فیلمی بازی کردی!

فرستنده : 6819***0918

**********************************

غضنفر همراه زنش میرن مسافرت. شب میرن هتل خدمتکار میگه ببخشید شما دیر رسیدید غذا فقط برای یک نفر داریم.
غضنفر رو به زنش میکنه میگه : عزیزم پس تو شام چی میخوری؟؟!!

**********************************

یارو میره سمعک بخره قروشنده میگه: همه جوره شو داریم هزار تومنی تا 100 هزار تومنی.
یارو میگه هزار تومنی چطور کار میکنه؟
فروشنده میگه : این اصلا کار نمیکنه فقط چیزی که هست وفتی مردم اونو می بینن بلندتر حرف می زنند.

**********************************

دو نفر میرسن بهم، اولی میگه: حالت چطوره ؟ رنگ و روت پریده!
دومی میگه: اگر بدونی چه بلایی سرم اومده ... دیسک کمرم عود کرده، ... زخم
معده‌ ام بدتر شده ... آرترز تمام مفاصلم را داغون کرده، ... دکتر گفته کبدم دیگه کار
نمیکنه، ... سه بار تا حالا سکته قلبی کردم، ... هفته پیش فهمیدند که سینوسهایم
هم خیلی بد جوری چرک کرده، تازه از همه اینها گذشته خودم هم احساس می کنم
حالم خوب نیست!!!

**********************************

غضنفر میره جهنم ٬ از پشت میله های زندان به یه بهشتی میگه :

 یه لیوان آب خنک به من بده ٬

یارو میگه : نمیشه ٬ میخواستی کارای خوب بکنی تا بیای تو بهشت !

غضنفر میگه : باشه فردا صبح که اومدین اب جوش بگیرین پدرتونو در میارم !!!

**********************************

غضنفر دو دست خرشو قطع میکنه یکی ازش می پرسه چرا این کارو کردی میگه میخوام کانگروش کنم.

**********************************

یارو میخواسته در نماز غرق بشه جلیقه ی نجات می پوشه!

**********************************

به یه بچه میگن اون چه حیوونی یه که به ما گوشت، شیر، ماست، کفش، لباس میده؟

بچه میگه: بابام !!!

نظرات 7 + ارسال نظر
علی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ق.ظ http://nice-sms.ir

با سلام سایت جالب و پر محتوایی داری . اگه مایل به تبادل لینک باشی منو با نام عکس/جوک/ اس با حال لینک کن و به من خبر بده تا شما رو لینک کنم با تشکر مدیر سایت نایس اس ام اس
رنکینگ ما 2 هستش برای مشاهده ی رنک کلیک کنید
http://nice-sms.blogsky.com/
ما رو با آدرس
http://nice-sms.ir/
لینک کنید منتظرم

مجتبی سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.2riyazi.blogfa.com

وب خوبی داری آفرین اگه موافق تبادلی من را با نام خاطرات بچه های کیش لینک کن و بهم خبر بده

طناز پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://httpwww.glade75.blogfa.com

فقط اخری باحال بود به منم سر بزن

[ بدون نام ] شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ

خیلی مسخره ای
خجالت نمی کشی مردم و میزاری سر کار
اینا کجاش جوک نوروز 90 بود ؟؟؟؟؟؟؟؟

پریسا سنتوری شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

۰۹۱۹۱۲۰۶۶۱۳ ممنون از سایتتون

MILAD سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://jackko.blogfa.com

سلام دوست من سایتت عالی بود اگه دوست داشتی بیا با هم تبادل لینک داشته باشیم تو منو با عنوان "نرم افزار و... " لینک کن بعد بیا بهم بگو من تورو با چه عنوانی لینک کنم
SEE YOU

سعیدم سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

دوسش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد