پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

مسیج عاشقانه توپ

به تو سوگند و به ناز گل سرخ و به پروانه که در عشق فنا می گردد :
زندگی زیبا نیست!
.
.
آنچه زیباست تویی...
فرستنده : 2990***0939

*************************************

{ عزىzم iلاvیو {

ببین این قدر

دوستت دارم

که{ قاطى }کردم.
فرستنده : 7871***0919

*************************************

اگه خواستی فراموشت کنم به سایت زیر مراجعه کن:

WWW.khabesho bebini.irفرستنده: 1903***0917

*************************************

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک می زنند؟ میخوان به ما بفهمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت : دوستت دارم.
فرستنده : 3508***0913

*************************************

آرزوم بی تو محاله لحظه هام بی تو سواله
بی تو مقصد خیلی دوره راه عشقم بی عبوره
من نمی خوام تو خیالم بگمت عاشقت هستم
دوست دارم که راستی راستی حس کنم تو رو تو دستم

*************************************

ببینم....خیلی بیکاریا...تو درس نداری؟کارو زندگی نداری؟خواب و خوراک نداری همش 24 ساعته توی قلبه منی؟

*************************************

تا حالا شده شوخی شوخی به چشام نگاه کنی تا بفهمی جدی جدی دوستت دارم؟

*************************************

دیگر تورا آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت. تورا آن لحظه ای میخواهم که خودت بیایی با دل خودت نه با آرزوی من...
فرستنده : 8240***0938

*************************************

سلام گل قشنگم، آسمون یه رنگم/ کاش بدونی عزیزم،چقدر برات دلتنگم

*************************************

fekr Kardi Roo Saram Ja Dari?

Boro Paiin

*

*

*

*

Jat Paiintar Az In Harfast

*

*

*

*

*

**..  ..**.

*.     *     .*
 *.        .*
 * _ *

jat in jast!

فرستننده : نیلوفر از اهواز 4554***0939

*************************************

چشمانت زمین محبت بودند و من جاذبه اش را

وقتی سیب درخت دلم افتاد فهمیدم

*************************************

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام

نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام

*************************************

داشتم یک دل و آن هم به تو کردم تقدیم

بیش از این از من مسکین چه تمنا داری . . . ؟

*************************************

یه آسمون محبت، یه کوله بار صداقت، یه دشت پر ستاره، پر از گل هاى لاله
براى قلب صافت، هدیه به روى ماهت!

*************************************

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم

*************************************

نظرات 1 + ارسال نظر
اینجانب سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ

باحال بودن آقامحمود متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد