پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

معمایی خنده دار برای سنجش هوشتان

فرض کن که تو آفریقا هستی و تورو با یه طناب به درخت وصل کردند و مثل لنگر کشتی تو هوا معلق هستی یه شمع هم به آرومی داره طناب رو می سوزونه و یه شیر هم اون زیر واستاده تا تو بیفتی و شیره ناهارشو بخوره و تا زمانی که طناب سالم باشه تو هم زنده هستی ، کسی هم نیست که بهت کمک کنه تنها راه اینه که شیر رو متقاعد کنی که شمع رو خاموش کنه چه جوری تو این کار رو انجام می دی…؟!

اول خوب فکر کنید اگر به جوابی نرسیدید بعد برای گرفتن جواب به ادامه مطلب بروید... 

آهنگ تولد … تولد … تولدت مبارک

را بخوان، شیر بی اختیار میرود

.

.

.

شمع را خاموش میکند

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ http://boxsoltan.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.من مدتهاست خوراک سایت شما رو عضو لینک باکسم کردم و شما هر پستی ارسال می کنید در ستون شش ان به نمایش در میاد.خواهش می کنم منو با نام "لینک باکس هوشمند سلطان"لینک کن و خبرم کن تا با نام درخواستی خودت در ستون لینکهای روزانه هم عضو کنم.خواهش می کنم خبرم کن.نیاز به گذاشتن کد لینک باکس هم نیست

سی سی دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

هه هه چه خنده دار

! چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

! جالب بود

اسماعیل پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

من هیچوقت نظر نمی نویسم.
این برا اولین بار هس که نظر می نویسم می خوام بگم که:

خیلی خیلی خیلی ........ بی مزه بود.

نگار جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

بی مزه بود! ولی چه فکرا که به ذهنم نرسید!!!!!!!!!!!

afsoon دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

salam khali shahkar bood
koli khndidam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد