پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

زیباترین پیامک های عاشقانه و غمگینانه

پرسیدم عشق چیست؟ گفت:آتش است گفتم؛مگرآن رادیداى گفت:نه!ولىدرآن سوخته ام.
فرستنده : 0461***0939

*******************************************

دردلم بود کزین پس ندهم دل به کسى/چه کنم باز گرفتار شدم در هوسى/نفس صبح فرو بندد از اه سحرم/گر شبى برسد کوى تو ارم نفسى.GA
فرستنده : 8203***0936

*******************************************

«منحنی» لبخندت؛

نقطه ی «عطفیست»؛

در زندگی «خطی» من!

*******************************************

آب می خواهم سرابم می دهند عشق می ورزم عذابم می دهند

خنجری بر قلب بیمارم زدند بیگناهی بودم و دارم زدند!

*******************************************

ای کاش آخرین لحظه نگاهت را قاب میگرفتم

تا تنهایی را کمتر احساس کنم.

*******************************************

الهی شهر عشق آتش بگیرد
جدایی دق کند ماتم بگیرد
الهی تا زمین هست وزمان هست
کسی مهر تو را از من نگیرد

*******************************************

بسوزد دلت که سوزاندی دلم را   به ویرانی کشاندی منزلم را

فکندی زیر پا احساس و شورم   نکردی رحم،  حتی بر غرورم

*******************************************

تومی دانی که من مست تو هستم
تو را از عمق جانم می پرستم
نه امشب کار هرشب بود هرشب
که من آوراه ات اینجا نشستم

*******************************************

ندارم من نظر، جز بر نگاهت
ندارم من طلب، جز روی ماهت
ندارم من دلی، جز عاشق تو
نباشم من دمی، جز در پناهت

*******************************************

دلم زنده به دیدار توباشد
غلامروی و رخسار تو باشد
تمام روز و شب در فکر این است
مبادا دیگری یار تو باشد ...

*******************************************

چه کنم دست خودم نیست که عاشق شده ام
روز وشب محو تماشای شقـایق شده ام
دیگر از عقربـه وثانیـه ها بیزارم
چه کنم مضحکه ی چشم دقایق شده ام

*******************************************

دلم گرفته از دلم که از تو دوره / خاطره هات همیشه در حال عبوره
چیزی ازم نمونده و هنوز می سوزم / یاد تو مثل آتیشه مثل تنوره

*******************************************

باران و تگرگ را به چشمم دیدم / افتادن برگ را به چشمم دیدم
در واهمه ی نبودن و بودن تو / من سختی مرگ را به چشمم دیدم . . .

*******************************************

دلم را ساده گیر آورده ای تو / نه مستاجر ، اسیر آورده ای تو
تمام رهن قلبت پیش پیش است / نگو بازم که دیر آورده ای تو....!

*******************************************

اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده
 
خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده ؟

*******************************************

ای نگار من مبادا ناکسان رامت کنند / با بدان کمتر نشین ترسم که بدنامت کنند / من نمیگویم که با کس خو مگیر / هر که بهرت تب کند بهرش بمیر.

*******************************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد