پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه دلبری

تو همان لاله سرخی منم آن بلبل مست ، بودنت زندگی ام نبودنت مرگ من است.
فرستنده : 6564***0936

********************************

عاشق تر از همه ی ما ،موش کوری هست که زیبایی جفتش را چشم بسته باور دارد  ********************************

تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضور دیگری پیدا نکردم
سرودم هر غزل تنها تو بودی  برایت ثانوی پیدا نکردم

********************************

دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست

********************************

من همه نیلوفران را فرش راهت میکنم / من جهانی را فدای یک نگاهت میکنم . . .

********************************
از : افسر نگهبان
به : ریاست محترم دل
اینجانب عشق فارغ التحصیل رشته ی محبت از دانشگاه عاشقان افتخار دارم در یکی از شعبات قلب شما انجام وظیفه کنم.
فرستنده : 5119***0936

********************************

روزی هزار بار دلم زنده میشود ، وقتی که از هوای تو آکنده می شود. گاهی که اشک حرف دلم را نمی زند، یادتو بر مسیر لبم خنده می زند.
فرستنده : 3784***0936

********************************

باور کن آن “میم” مالکیتی که به آخر اسمم اضافه میکردی
بزرگترین و زیباترین عاشقانه ای بود که شنیده ام

********************************

قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم . . .

********************************

حالا که قرار نیست دیگر حوا ی من باشی
به چه امیدی آدم شوم ؟

********************************

این فاصله ها که بین ما بسیارند / از بودن ما کنار هم بیزارند
یک روز برای دیدنت می آیم / اما اگر این فاصله ها بگذارند . . .

********************************

بوسه هایت انار را می ترکاند ، نفس هایت سیب را می رساند ، آغوشت ابر را می باراند
پاییزترینی تو !

********************************

نگاه تو سیب است
و من نیوتنی بیچاره
بی خواب از کشف جاذبه . . .

********************************

دوست داشتن زیباست ..نه برای لمس کردن برای حس کردن

********************************

من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم که بدانم فردایش تورا میبینم

********************************

عاشقی را از قلیان بیاموز که در سرش آتشی

و در دامنش اشکی و در سـیـنـه اش آهی است

********************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد