پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های عاشقانه اسفند 89

اس ام اس های داغ و تنوری جدید اسفند ماه 1389

[¡][¡][ ][¡][¡][¡]

این قبرهارو

میبینى

یکیش خالیه

خریدمش تابرات

بمیرم.

فرستنده : 2263***0938

******************************************

دوستم داری یا نداری منتظر جوابتم
قسم به قلب عاشقم یه جورایی خرابتم
چیزی نگو من میدونم ، داری بهونه میگیری
حالا جریمت میکنم ، سه بار بگو دوستم داری.

******************************************

//// /// // /

/// //

// /

ﺍﻳﻨﺎ ﺑﺎﺭﻭﻧﻪ.ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻡ ﭘﮋﻣﺮﺩﻩ ﻧﺸﻲ ﭼﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﮔﻠﻲ.

فرستنده : 3644***0935

******************************************

خدایا در فراغ دوست بگیر از من دنیا را / اگر بی عشق او باشم نبینم صبح فردا را . . .

******************************************

شبی رو به عرش کبریا کردم

خودم را از غم دنیا رها کردم

نداآمد بگو آنچه نیاز توست

برایت بهترینها را دعا کردم . .

******************************************

ازعذاب بی توبودن درسکوت خود خرابم / دوری ازصورت ماهت هرنفس میده عذابم . . .

******************************************

هنرم بود که هرگز نشوم یار کسی / تا که رخسار تو دیدم ، هنرم باطل گشت .

******************************************

هرچه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم / سینه میگوید که من تنگ آمدم ، فریاد کن .

******************************************

تو آسمون دنبال ستاره ی قشنگ نگرد

دنبال کسی بگرد که براش قشنگترین ستاره ای . .

******************************************

اگر عشقت مرا باور نمی کرد / دلم عمری به پایت سر نمی کرد

چه می شد عاقبت پروانه ها را / غرور شمع خاکستر نمی کرد . . .

******************************************

این همه رنجیکه دنیا می کند ، با دل هرکس کند او ترک دنیا می کند ، با خودم گویم که فردا ترک دنیا می کنم ، چون تو هستی نازنین امروز و فردا میکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
خرگوش جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

این نوشته ها از خر، خرگوش هم بد تر است.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد