پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عشقولانه بامزه

من که زندگیمو باختم ... واسه یه لحظه دیدنت ... نزار باز دلم بپوسه .... دوباره وقت رفتنت.

فرستنده : 7803***0938

***********************

شرط دل دادن دل گرفتن است وگرنه یکی بی دل می ماند یکی دو دل!

فرستنده : 2864***0935

***********************

عاشق تر از همه ما موش کوری است که زیبایی جفتش را با چشم بسته باور میکند...

***********************

برای دیدن تو ، چشم میکند گدایی / به خدا که این گدایی ندهم به پادشاهی . . .

***********************

صدای پای تو که میروی ، صدای پای مرگ که میآید .

***********************

ندارم هیچ چیزى قابل تو / به جز حرفى که گفتم با دل تو / منم ماهى، تویى دریا چه میشد / بمیرم روز و شب در ساحل تو

***********************

کاش تو چایی بودی و من قندون، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی.

***********************

قویی که شنا میکرد در برکه چشمانت / موجی که رها میشد در بستر چشمانت
بویی که نفس میزد در دام گریبانت / من بودم و خواهم بود همواره پریشانت

***********************

من همه نیلوفران را فرش راهت میکنم / من جهانی را فدای یک نگاهت میکنم

***********************

جدید ترین جمله عاشقانه : بنزین نگاهت رو برای قلبم سهمیه بندی نکن

نظرات 1 + ارسال نظر
admin چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.patugh.ir

ممنون
درصورت تمایل میتونیم با این وبلاگ ها هم تبادل لینک کنیم
www.pnurasht.blogfa.com
علم و فناوری

azinbahrami.blogfa.com
شعر
و همچنین

http://xelwetxane.blogfa.com
من شما را در این وبلاگ با رنک دو لینک می کنم و شما در مقابل این وبلاگ به ایمن آدرس لینک میدید:
journal.blogfa.com
مجله پزشکی

منتظر پاسختون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد