پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های عشقولانه کمیاب

گنج قارون واسه قارون ، مارو چه به مال دنیا ، گنج من یه تار موته نمیدم به کل دنیا.

فرستنده : 8752***0935

****************************

روی آن شیشه تبدار تو را ها کردم ، اسم زیبای تورا با نفسم جا کردم ، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد ، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم.

فرستنده : جواد ابراهیمی از قم

****************************

قلب تو زندان و من زندانیش / عشق تو حج است و من قربانیش

****************************

یه طرح از چشمات بفرست ، یه آهو اینجاست میخوام روشو کم کنم !

****************************

پناهی نیست جز آوار
رفیقی نیست جز دیوار
کجایی ای چراغ عشق
منو از سایه ها بردار

****************************

به لب های تو می سازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس ها از من جدایی

****************************

شادباش که از شادی تو دلشادم
تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم
لذت زندگیم همه خرسندی توست
بی وفایم ولی وفایت هرگز نرود از یادم.

****************************

هرچه زدم بی تو دلم وا نشد
جز تو کسی باب دل ما نشد
هر چه پرستو شدم و پر زدم
هم نفسی مثل تو پیدا نشد

****************************

گاهی که ترکم می کنی، راضی به مرگم می کنی
هر آنچه می خواهی بکن، اما فراموشم مکن.

****************************

هر چند که دور از عشق بازی هستیم
اما به رضای عشق راضی هستیم
بر فرض که این مساله هم حل بشود
ثابت شده ما دو خط موازی هستیم.

****************************

گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت / سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت
مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت / ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت.

****************************

آواز تیشه امشب ، از بیستون نیامد / شاید به خواب شیرین ، فرهاد رفته باشد .

****************************

عشق یعنی پاک ماندن بسیار / آب ماندن در مسیر انجماد / در حقیقت عشق یعنی سادگی / در کمال برتری ، افتادگی .

نظرات 1 + ارسال نظر
admin سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.patugh.ir

با سلام
لینک مارا برداشتید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد